تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای جنوب تهران

فهرست مطالب

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای جنوب تهران

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای جنوب تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همراه عیب‌یابی منبع تغذیه، خرابی کنترل باکس، قفل برقی و سایر اجزای آن، انجام می‌شود. این خدمات در جنوب تهران و محله‌های مانند فلاح، جی، مولوی، شوش، نازی‌آباد و … با کیفیت بالا ارائه می‌شود. تعمیرکار با اعزام به محل می‌تواند نسبت به عیب‌یابی درب برقی، اقدام کند. خدمات شرکت به صورت سرویس دوره‎‌ای نیز قابل ارائه است. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای می‌توانید با شماره 09122947890 در تماس باشید.

امروزه در بیشتر مناطق مانند جنوب تهران از درب‌های برقی به جای درب‌های دستی استفاده می‌شود. از این رو نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای نیز بیشتر از قبل می‌باشد. خرابی اجزای مختلف این سیستم مانند موتور یا کنترل باکس، بسیار رایج هستند و روش‌های مختلفی برای رفع این مشکلات وجود دارد. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای، می‌توانید با تعمیرکاران شرکت در تماس باشید.

انواع خدمات تعمیر خرابی درب اتوماتیک شیشه ای جنوب تهران

قیمت تعمیر درب برقی در تهران شیشه‌ای با توجه به نوع خرابی تعیین می‌شود. هزینه تعمیرات با توجه به نوع مشکل تعیین می‌شود و رفع خرابی هر یک از قطعات دارای هزینه خاصی است. به همین دلیل باید در هنگام خرابی قطعاتی مانند موتور، منبع تغذیه و … باید با تعمیرکار در تماس باشید. کلیه خدمات در جنوب تهران در کلیه محله‌ها ارائه می‌شوند. انواع خدمات تعمیر خرابی درب اتوماتیک شیشه ای جنوب تهران شامل موارد زیر می‌باشد:

خدمات تعمیر باز و بسته‌شدن درب اتوماتیک به صورت خودکار

یکی از خدمات تعمیر باز و بسته‌شدن درب اتوماتیک، جلوگیری از بازو بسته‌شدن خودکار آن است. گاهی درب اتوماتیک به صورت خودکار و اتوماتیک باز می‌شود. یکی از دلایل آن، تابش نور شدید به اپراتور می باشد. این نوع شامل نور خورشید یا مصنوعی است که موجب ایجاد اختلال در عملکرد اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای می شود.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای جنوب تهران

باز و بسته‌ششدن خودکار درب اتوماتیک علاوه بر موارد ذکرشده ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد. به همین دلیل باید سیستم درب برقی به صورت دقیق توسط تعمیرکار بررسی شود. این مشکل یکی از رایج‌ترین مواردی است که در مورد درب اتوماتیک مغازه و فروشگاه رخ می‌دهد.

عیب‌یابی و تنظیم درب اتوماتیک شیشه‌ای

به منظور عیب‌یابی و تنظیم درب اتوماتیک شیشه ای باید تعمیرکار در محل حضور پیدا کند. گاهی تنظیم سرعت باز و بسته‌شدن سایت دچار مشکل می‌شود. در این حالت باید تنظیمات آن توسط تعمیرکار بررسی شود.

ریست درب اتوماتیک

بروز برخی از مشکلات می‌تواند نیاز به ریست درب اتوماتیک شیشه ای را جدی تر کند. گاهی ریموت درب گم می‌شود و باید تنظیمات آن بازگردانی شود. در سریع‌ترین زمان ممکن باید نسبت به ریست درب اتوماتیک اقدام کرد. در این صورت تنظیمات درب به حالت اولیه باز می‌گردد و درواقع تنظیمات آن به کارخانه باز می‌گردد. اگر ریموت گم شده‌باشد و دیگر قابل استفاده نباشد، باید برای امنیت ساختمان، این تنظیمات تغییر کند. در این حالت یک ریموت جدید خریداری می شود و جایگزین ریموت قبلی خواهدشد.

تنظیمات درب اتوماتیک

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه‌ای به منظور تعمیر آن، یکی از خدمات دیگر شرکت به مشتریان می‌باشد. تنظیم سرعت باز و بسته‌شدن درب، چشمی، افتادگی لت، شل‌شدن تسمه، مشکل در هنگر، عدم عملکرد مناسب موتور و … از مواقعی هستند که درب اتوماتیک نیاز به تنظیم دارد. اغلب در صورت بروز مشکل باید منبع تغذیه بررسی شود.

سایر بخش‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای نیز نیاز به تنظیم دارد و باید برای این کار دکمه ستینگ (setting) را فشار دهیم. در این حالت گزینه enter pass را باید بزنید و برای اینکه به ریموت کد جدید دهیم باید مراحل دیگری را نیز انجام دهیم.  در ادامه عبارت learning باید فشرده شود تا عدد ریموت ست‌شده روی کلید دیجیتال، نمایش داده‌شود.

حل مشکل خرابی مدار درب اتوماتیک شیشه ای

به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای جنوب تهران، باید مشکلاتی مانند خرابی مدار نیز حل شوند. در صورت بروز خرابی در مدار درب اتوماتیک باید فورا این بخش توسط تعمیرکار حرفه‌ای بررسی شود تا نسبت به رفع این مشکل اقدام شود. این خدمات ممکن با تعمیر یا تعویض قطعات همراه باشد. در این حالت هزینه تعمیر مدار درب اتوماتیک ممکن است متفاوت باشد.

امروزه درب‌های اتوماتیک و برقی جایگزین درب‌های دستی و قدیمی شده‌اند. به همین دلیل نیاز به تعمیر این نوع سیستم‌ها بیشتر از قبل حس می‌شود. با توجه به نوع مشکل، روش های مختلفی برای تعمیر و عیب‌یابی اتخاذ می‌شود.

دلایل خرابی درب برقی شیشه ای کدامند؟

خرابی درب برقی شیشه‌ای به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. درواقع عوامل زیادی وجود دارد که می توانند موجب خرابی درب اتوماتیک شیشه ای شوند. تعمیرکار درب اتوماتیک با تمامی این عوامل و دلایل خرابی آشنایی دارد و می تواند راهکار مناسب برای حل این مشکلات ارائه دهد. برخی از عوامل خرابی درب برقی عبارتند از:

  • خروج رادار سنسور از تنظیمات اولیه یا وجود آلودگی و کثیفی روی آن
  • بروز آسیب فیزیکی در سنسور درب برقی
  • تابش شدید نور طبیعی یا مصنوعی به سنسور
  • بروز مشکلات مکانیکی در درب اتوماتیک
  • خرابی موتور درب

در این بخش تنها به برخی از دلایل خرابی درب برقی شیشه ای اشاره شد. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای خدمات بسیار گسترده ای توسط تعمیرکار با تجربه به مشتری ارائه می‌شود. مرحله اول در این راستا، عیب‌یابی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای جنوب تهران

هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در جنوب تهران چقدر است؟

همانطور که گفته‌شد، اجزای مختلف درب اتوماتیک شیشه هر کدام ممکن است دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. بنابراین با توجه به نوع مشکل، هزینه تعمیر درب برقی شیشه‌ای تعیین می شود. پس تعمیرکار باید در محل حضور پیدا کند تا بتواند با توجه به نوع خرابی، قیمت تعمیر آن را مشخص کند. برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در جنوب تهران می توانید با شرکت دُر اتوماتیک در تماس باشید.

به منظور اعزام تعمیرکار به محل برای بازدید و بررسی درب اتوماتیک، می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. شما می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 09122947890 در تماس باشید. در کوتاه‌ترین زمان امکان اعزام تعمیرکار به محل وجود دارد. در حال حاضر خدمات شرکت با بهترین کیفیت ارائه می‌شود.  از دیگر خدمات شرکت، تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای شمال تهران است.

تماس