تعمیر درب های اتوماتیک در سرتاسر دنیا استفاده می‌شود. از سوپرمارکت‌ها گرفته تا مدارس، بیمارستان‌ها و اداره‌ها، احتمالا هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنید و به آن‌ها برخورد می‌کنید. اما این درب های اتوماتیک از کجا نشات گرفته‌اند؟

آیا تاریخچه درب های اتوماتیک را می‌دانید؟ شاید با دانستن این حقیقت که این درب‌ها از یونان باستان شروع شده‌اند، تعجب کنید. ریاضیدان یونانی، بنام الکساندریا، با استفاده از مجموعه‌ای از طناب‌ها و قرقره‌ها، یک سیستم درب اتوماتیک اختراع کرد. آب به وسیله یک آتش بزرگ گرم شد و درون یک محفظه‌ای تلمبه شد که سیستم بازگشایی را فعال کرد؛ بنابراین این ریاضیدان، شروع کننده تاریخچه درب های اتوماتیک بود.

شروع اتوماسیون و تاریخچه تعمیر درب های اتوماتیک

بعد از اولین تاخت و تاز یونان به سیستم‌های  تعمیر درب های اتوماتیک ، اوایل قرن بیستم بود که درب‌های اتوماتیک به‌عنوان یک محصول مشهور توسعه پیدا کردند. در سال 1931، دو مهندس آمریکایی به نام‌های هوراس ریموند و شلدون روبی، اولین وسیله چشمی را برای باز کردن یک درب اتوماتیک طراحی کردند. این اختراع در یک رستوران نصب شد تا به خدمت‌کاران در هنگام حمل ظروف و لیوان‌ها کمک کند.

 تاریخچه درب های اتوماتیک

در سال 1954، در طی دوره خوش بینی بعد از جنگ، دو فرد آمریکایی دیگر به نام های دی هورتون و لیو هیویت، اولین درب‌های اتوماتیک را اختراع کردند که با نرم‌افزار کار می‌کرد. نرم افزار از یک سیستم الکترونیکی مخفی استفاده می‌کرد که در درون ورودی درب قرار داشت. وقتی یک فرد بر روی ورودی می‌ایستاد، درب به‌طور خودکار باز می‌شد و سپس بسته می‌شد. درب های اتوماتیک در دهه 60 ، با درب‌های ریلی اتوماتیک که در بسیاری از ساختمان های عمومی از قبیل بانک‌ها، هتل ها و مراکز خرید نصب شد، مشهور شدند.

 تاریخچه درب اتوماتیک

 تعمیر درب های اتوماتیک فعال حرکتی

در طی دهه 1970، سنسورهای حرکتی اختراع شدند و از آن‌ها برای به کار انداختن درب های اتوماتیک استفاده شد.

در طی دهه 1980، درب‌های گردان اتوماتیک انتشار پیدا کردند و گیرنده‌های حرکتی کم کم برای استفاده در درب‌های ریلی اتوماتیک متداول شدند. در دهه 1990، درب‌های تاشوی اتوماتیک اختراع شدند و سنسورهای مادون قرمز فعال، تبدیل به متد فعال‌سازی استاندارد گردیدند.

در جامعه تکنولوژی پیشرفته امروزه، درب‌های اتوماتیک یک صحنه متداول ساختمان‌های تبلیغاتی، در سرتاسر جهان شدند. در شرکت درب اتوماتیک، شاهد بیش از یک دهه تجربه در نصب و خدمات درب های اتوماتیک هستیم. ما تمام مهارت‌ها و دانش لازم را داریم تا به شما تضمین دهیم که درب های اتوماتیک شما، بالاترین سطح عملکرد را برای سال‌های آتی فراهم می‌کنند.

سیستم های درب اتوماتیک

سیستم های درب اتوماتیک، یک گستره‌ی تقریبا نامحدود از گزینه‌های طرح درب ارائه داده است. روزانه، میلیون‌ها نفر از راحتی طبیعی آن‌ها لذت می‌برند. این درب ها با ظرفیت عملکرد بالا، امنیت، راحتی و طرح خود یک اولویت هستند و تضمین می‌کنند که این درب ها مرکز توجه و نقطه شروع هر منطقه ورودی است.

تعمیر کرکره پارکینگ

 

تماس