تعمیر شیشه سکوریت  09124372935 

بهترین راه حل برای آسانی رفت و آمد در محیط های پر از رفت و آمد و مجلل مانند بانک ها، فروشگاه ها، ادارات، مجتمع ها، مغازه ها و غیره است.تعمیر شیشه سکوریت انواع مختلفی دارند که شامل درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی، درب های اتوماتیک منحنی، درب های شیشه ای مثلثی، درب های شیشه ای اتوماتیک فلودینگ یا اتوبوسی و درب های شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی می شوند.

تعمیر شیشه سکوریت اتوماتیک اسلایدی

این نوع درب های شیشه ای به صورت کشویی باز و بسته می شوند و شامل تک لت، دو لت، سه لت و چهار لت هستند. در گذشته درب ها به صورت مکانیکی کار می کردند، بدین صورت که فرد باید در را به سمت داخل یا خارج فشار می داد تا باز شود. این امر موجب هدر رفتن وقت و انرژی می شد. امروزه این تعمیر شیشه سکوریت باعث راحتی در رفت و آمد می شوند. این درب ها به خاطر زیبایی، امنیت، قیمت و سرعت، جز پرفروش ترین تعمیر شیشه سکوریتقرار گرفته اند.

درب های اتوماتیک منحنی

درب شیشه ای منحنی

این نوع درب های اتوماتیک جزو درب های بسیار شکیل هستند و استفاده از آن‌ها را می توان در جاهایی مانند هتل ها، بیمارستان ها و غیره دید.تعمیر شیشه سکوریت منحنی نسبت به تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی قیمت بیشتری دارند.

درب شیشه ای مثلثی

این درب ها مشابه درب های کشویی هستند، اما برای ورودی های سه گوش استفاده می شوند. این نوع درب همچون درب های منحنی بسیار زیبا هستند و فضای کمتری اشغال می کنند.

درب شیشه ای اتوماتیک فولدینگ یا اتوبوسی

این درب ها قابلیت بیشترین بازشو را دارند و فضای ورودی بسیار کمی اشغال می کنند. این درب ها به دلیل اینکه بسیار مشابه درب اتوبوس عمل می کنند با این نام شناخته شده اند. درب فولدینگ دارای تعدادی بازوی مکانیکی و لولای مخصوص است.

درب شیشه ای تلسکوپی

این درب ها با قیمت مناسبی در بازار وجود دارند. درب ها تلسکوپی در اکثر مواقع دارای دو لت متحرک و یک لت ثابت هستند. درب شیشه ای تسلکوپی دارای دو نوع تلسکوپ عمودی و عرضی است.

قطعات استفاده شده در این درب ها مشابه یکدیگر است، فقط درب های منحنی نسبت به درب های شیشه ای دیگر تفاوت چشمگیری دارد. این درب ها دارای موتور، ریل، مرکز فرمان، غلتک و غیره هستند که با استفاده از کاوری شکیل روی آنها پوشش داده شده است.

تماس