تعمیرریل و تیغه کرکره برقی

تعمیرریل و تیغه کرکره برقی 09122947890:

 از جمله درب های اتوماتیک هستند که با استفاده از موتور خود به صورت عمودی بالا و پایین می روند. کرکره های قدیمی به علت مشکلاتی از قبیل خرابی های پی در پی، سنگینی آن که باعث کمردرد و غیره می شد، باعث شد کرکره های برقی به سرعت جایگزین کرکره های قدیمی شوند و روز به روز رونق پیدا کنند. کرکره های برقی دارای قطعات مختلفی هستند. قطعات کرکره های برقی شامل تیغه کرکره ، ریل کرکره، پلیت، شفت، تیغه انتهایی، کپس، اندکپ و غیره می شود. در اینجا به بررسی ریل و تیغه کرکره برقی می پردازیم تا نقشی که آن‌ها در ساخت کرکره  های برقی دارند را ارزیابی کنیم.

کرکره های برقی دارای سه نوع تیغه هستند.. تیغه کرکره پلی کربنات شفاف، ضد حرارات، خش و ضربه است و شفافیت و محکم بودن آن زبان‌زد همه است. تیغه های کرکره اتوماتیک رول فرمینگ (گالوانیزه، آلومینیوم فوم دار) که عایق صدا است، اما در ابعاد بزرگ استقامت آن پایین است. در نهایت تعمیرکرکره برقی دوجداره که دارای استقامت بالایی است و نسبت به دو نوع دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس تیغه کرکره برقی

جنس تیغه کرکره یکی از عوامل مهمی است که در هنگام تهیه کرکره برقی حتما باید مورد توجه قرار گیرد. بیشتر کرکره های برقی از جنس آلومینیوم هستند. قطعات این نوع کرکره برقی با عبور آلومینیوم ذوب شده ساخته می شوند. تیغه های آلومینیومی کرکره برقی ها بر حسب کاربرد و سایز کرکره برقی در اشکال و اندازه های متفاوتی ساخته می شوند. سایزهای مختلف تیغه باعث ایجاد تفاوت زیادی در قیمت نمی شود. بیشترین اندازه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد، سایزهای 60، 80 و 100 است. از سایز 60 برای کرکره برقی پارکینگ کوچک استفاده می شود. سایز 80 مناسب کرکره برقی پارکینگ و فروشگاهایی با ابعاد متوسط است. فروشگاه های بزرگ و کارخانجات صنعتی سایز 100 را مورد استفاده قرار می دهند.

ریل کرکره برقی

ریل

یکی از قطعات کرکره برقی است که در کنار تیغه کرکره نقش مهمی دارد. ریل هایی که از پشت به دیوار پیچ می شوند و در داخل فریم کرکره قرار دارند، بهترین نوع ریل هایی هستند که از آنها استفاده می شود. نوع دیگری از ریل ها، ریل هایی هستند که از بغل به دیوار پیچ می شوند. در مواردی که درصد برخورد با ریل و آسیب دیدن آن وجود دارد، از این نوع ریل استفاده می شود. برای اطلاع از گارنتی کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

تعمیرریل و تیغه کرکره برقی تعمیرریل و تیغه کرکره برقی تعمیرریل و تیغه کرکره برقی تعمیرریل و تیغه کرکره برقی تعمیرریل و تیغه کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی در تهران ، تعمیر موتور ساید کرکره برقی

تماس