تاریخچه تعمیر درب‌ اتوماتيک

تاریخچه تعمیر درب‌ اتوماتيک

تعمیر اجزای کرکره برقی09122947890 گاهی اوقات استفاده از کرکره برقی می تواند باعث خطر شود.

در چنین مواردی شما باید اجزای کرکره برقی را به خوبی بشناسید تا بتوانید این خطرات را مدیریت کنید.

از آنجایی که بیشتر کرکره هایی که ما می سازیم، موتور توبولار دارند، در اینجا به بررسی اجزای کرکره برقی می پردازیم. شرکت تعمیر درب های اتوماتیک 

ساختارتعمیر اجزای کرکره برقی

صفحه چیک (Cheek plate)

تاریخچه تعمیر درب اتوماتيك  ، غلطکی که کرکره را در محل نگه می دارد به وسیله دو صفحه برجسته و تحمل کننده وزن، پشتیبانی می شود (همچنین با نام صفحه های انتهایی شناخته می شوند). این صفحه ها به وسیله ساختار ساختمان محکم شدند. و از ثابت کننده های مناسب استفاده می کنند تا وزن کامل کرکره را نگ دارند.

میله پرچم تعمیر اجزای کرکره برقی

صفحه چیک یا به زاویه عمودی یا مستقیما به بالای غلاف وصل شدست. زاویه عمودی میله به ساختار ساختمان محکم شدست تا پشتیبانی افزوده ایجاد کند و در نصب کرکره کمک کند.

قرقره جمع کننده تعمیر اجزای کرکره برقی

کرکره برقی به وسیله یک قرقره عریض نگه داشته می شود که از هر طرف، به وسیله صفحه چیک حفظ می شود. قرقره دارای یک لوله فولادی و یک موتور توبولار است که در انتهای یک سمت تعبیه شدست و در انتهای مخالف آن شفت قرار دارد.

موتور توبولار تعمیر اجزای کرکره برقی

تاریخچه تعمیر درب‌ اتوماتيک

تاریخچه تعمیر درب اتوماتيك

یکی دیگر از تعمیر اجزای کرکره برقی موتور توبولار است. یک موتور توبولار در بالای غلاف کرکره قرار دارد. موتور نسبت به غلاف برآمده تر است که شامل یک چشمی برتر دستی (زمانی که امکانات برتر دستی اضافه شود)، منبع تغذیه برق و یک جفت کلید برای کنترل کردن حداکثر سرعت حرکت کرکره برقی است. موتور دارای یک قابلیت توقف مناسب است تا زمانی کرکره به میزان باز یا بست شدن مورد نظر رسید، بتوان آن را متوقف کرد.

خواندن  کمپانی Motion4 درب جدیدی برای توالت عمومی ها ارائه داده است!

ترمز ایمن تعمیر اجزای کرکره برقی

در زمانی که موتور مشکلی داشت باشد، این ترمز گریز از مرکز، مانع پایین آمدن کرکر می شود. تاریخچه تعمیر درب اتوماتيك  ، اگر زمانی که کرکره در موقعیت جمع شد قرار دارد یا زمانی که با یک سرعت غیرقابل کنترل رو به پایین آمدن است، ترمز دایر موتور نتواند کرکره را ثابت نگه دارد، ترمز ایمن فعال خواهد شد و کرکره را کاملا متوقف می کند.

یاطاقان تعمیر اجزای کرکره برقی

زمانی که یک ترمز ایمن تعبیه نشود، یک یاطاقان به صفحه چیک اضافه می شود تا از غلاف پشتیبانی کند.

غلاف ها تعمیر اجزای کرکره برقی

کرکره از طریق دو غلاف جانبی به بالا و پایین هدایت می شوند. طراحی آن‌ها به شکل «U» است.

کرکره تعمیر اجزای کرکره برقی

کرکره ها به طور کلی از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته شده اند که از درون به همدیگر قفل شده اند.

ریل انتهایی تعمیر اجزای کرکره برقی

بخش پایین نهایی کرکره، ریل است و اغلب شکل «T» یا «L» دارد تا استحکام بیشتری داشته باشد.

تاریخچه تعمیر درب‌ اتوماتيک

پوشش سایبان تعمیر اجزای کرکره برقی

این پوشش به عنوان سرپوش نیز شناخته می شود. نصب این مورد کاملا اختیاری است. این پوشش از جنس فولاد گالوانیزه است و طوری طراحی شده است تا در اطراف صفحات بپیچد و از کرکره در مقابل باران و خاک محافظت کند. تاریخچه تعمیر درب اتوماتيك .

رنگ و روغن تعمیر اجزای کرکره برقی

محصولات آلومینیومی می توانند با استفاده از یک رنگ نقره مانند یا پودری از رنگ های مختلف اندویزه شوند.

تاریخچه تعمیر درب‌ اتوماتيک

 

 

تاریخچه تعمیر درب‌ اتوماتيک

09122947890 زمان های قدیم درب به تخته های چوبی و فلزی مستطیل شکلی گفته میشد که به اندازه قامت انسان که در باز دیوار ساختمان تعبیه میشد تا رفت و آمد به درون و بیرون ساختمان از طریق آن میسر میشد و واژه ی درب یک واژه عربی و به معنای دروازه است که به اشتبا وارد زبان ما شدست.

خواندن  درب اتوماتیک شیشه ای

این موضوع آغاز کار اولین شرکت ها را در زمینه درب اتوماتیک بود که با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به صورت سفارشی شکل می گرفت و این موضوع مستلزم این بود که راحتی و امنیت را برای مشتریان به ارمغان آورد و این احساس نیاز در مشتریان باعث شد ک در صدد رفع این نیاز خود بر آید. تاریخچه تعمیر درب اتوماتيك ، با گسترش جوامع شهری و عوامل تکنولوژی بحث امنیت و آسایش ساختمان ها ، فروشگاه ها ، مرکز اداری و تجاری ، بیمارستان ها ، بانک ها وسعت بیشتری پیدا کرد.

تاریخچه تعمیر درب های اتوماتيك برقی

موتور این درب ها کوچک و در داخل جک کار شد و نیرو را به گیربکس انتقال میدهد. و با افزایش قدرت مادون جک را به گردش در میاورد و در نهایت جک با قدرت معقول و استاندارد به عقب و جلو ب حرکت در میاید.

بسیاری بر این عقیده بودند که درب های اتوماتیک امنیت پایین تری نسبت به درب های عادی و غیر اتوماتیک دارند در حالیکه این چنین نیست و اگر درب اتوماتیک بر اساس استانداردها نصب شود بیشترین امنیت و رفاه را به همراه دارد و برای بیشتر شدن این امنیت میتوان از دستگاه های کنترل تردد و قفل های الکترومکانیکال و نصب دزدگیر و دوربین کمک گرفت.

امروزه شرکت های متعددی در عرصه درب اتوماتیک فعالیت دارند که که تمامی تلاش شرکت ما همینطور که از نامش پیداست به معنای یاری رسان با کیفیت مطلوب و خدمت رسانی به روز و متفاوت به مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.

تاریخچه تعمیر درب‌ اتوماتيک

درب ها به طور کلی به سه دسته کلی تقسیم می شوند :

۱. درب های هیدرولیکی :

سر منشا این ایده ، تبدیل انرژی بخار ، خواص هوا و گاز به انرژی حرکتی بود که تقریبا ۲۰۰۰ سال پیش توسط هرون فیزیکدان و ریاضیدان بزرگ یونانی در اسکندریه مطرح شد.

خواندن  مشاوره خرید درب اتوماتیک پارکینگ

درب های هیدرولیکی اگر با برق کار کند درصد نفوذپذیری را برای کسانیکه ریموت کنترل ندارند به صفر می رساند زیرا کسانیکه به سیستم درب های انوماتیک آشنا باشد می تواند به تابلو فرمان برسد و درب را باز کند و این موضوع به هیچ عنوان امنیت را تامین نمیکند و این درب ها قبل از سال ۱۳۸۷ به طور کلی برچیده شد.

۲. درب های پنوماتیک :

کارکرد این سیستم به صورت وزش باد و کمپرسور است.که فشار باد پیستون های جک ها را به حرکت در میاورد و این جکها باعث باز و بست شدن درب می شود. و از دلایل موفقیت این سیستم میتوان به نبودن رقبا و واردات محدود و قیمت گذاری مناسب اشاره کرد

از علت های بر کناری این سیستم میتوان به حجیم بودن و پر سر و صدا بودن کمپرسور باد. و احتیج به سرویس های ماهانه و بازرسی مکرر و از لحاظ ایمنی بسیار ضعیف بود.  از طریق یک فلاشر دستگاه که در بیرون نصب میشد میتوانستند درب را باز کنند.  این موضوع به این خاطر بود که این دستگاه دارای تابلو فرمان با استاندارد مشخص و معقولی نبود. و این درب ها مانند درب های پنوماتیک تا قبل از سال ۱۳۸۷ به طور کلی بر چید شد.

۳. درب برقی :

گسترش درب های اتوماتیک و سنسوری و متقاعد کردن عموم به این سیستم ها را در ایران مدیون سیستم های الکترومکانیک هستیم. که نه با فشار باد و نه روغن کار میکند و تقسیم بندی این درب ها عبارتند از :
درب های کشویی ، درب های تلسکوپی ، درب های قوس ، درب های لولایی ، درب های گردان ، درب های

مثلثی و تعمیر راهبند ستونی و درب شیشه ای می باشد که بصورت صنعتی وارد بازار شدند.

تلفن مشاوره رایگان :09122947890

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس