تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد، تعمیر برد، باز و بسته‌نشدن درب، ریل، برد و کنترل باکس، تمام شدن باتری ریموت، بروز مشکل در سنسور و چشمی، تسمه و … از خدمات شرکت تعمیر درب برقی به صورت شبانه روزی می باشد. این خدمات در زمینه تعمیرات، سرویس دوره ای و تعویض قطعات معیوب می باشد. به منظور سرویس دهی بهتر، خدمات در نقاط مختلف شمال تهران مانند سعادت آباد نیز ارائه می شود. به همین دلیل می توانید تنها از طریق تماس با شماره 09122947890 این خدمات را دریافت کنید.

سیستم الکترونیکی درب اتوماتیک دارای اجزای مختلفی است که بروز مشکل و اختلال در عملکرد هر کدام می تواند منجر شود که درب باز و بسته‌نشود. به همین دلیل باید تعمیرکار درب شیشه ای اتوماتیک باید سیستم را به صورت کامل بررسی کند و نسبت به عیب یابی آن اقدام کند. خدماتی مانند تعمیر کرکره برقی غرب تهران نیز توسط شرکت انجام می شود. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای نیز می‌توانید با شرکت در تماس باشید.

دلایل خرابی درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد

همانطور که می دانید به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای باید در ابتدا عیب یابی انجام شود. در این صورت می توان به دلایل خرابی اجزای اصلی درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد پی ببریم. اجزای مهمی مانند موتور، سیستم کنترل، چشمی و … هر کدام ممکن است  دچار مشکل شوند. به همین دلیل باید تعمیرکار با خرابی، رفع مشکل و سرویس دوره ای این قطعات آشنا باشد. دلایل بسته‌نشدن‌ جک‌ پارکینگ نیز مانند درب شیشه ای اتوماتیک دارای دلایل مخصوص به خود است. در این بخش به برخی از خرابی های انواع درب برقی خواهیم پرداخت.

  • خرابی در موتور (براشلس و دانکر) درب
  • بروز خرابی و نیاز به تعمیر کنترل باکس (مغز و اتاق فرمان) درب اتوماتیک شیشه ای
  • خرابی ریل و کاور درب در اثر سایش
  • مختل شدن عملکرد چشمی و باز و بسته نشدن درب در اثر رفت و آمد
  • تمام شدن باتری و یا بروز خرابی در آن

موارد ذکر شده تنها بخشی از دلایل خرابی درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد می باشد. به همین دلیل تعمیرکار باید داری تجربه بالا و تخصص باشد تا بتواند نسبت به عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای مشکل ایجادشده، اقدام کند.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای به صورت شبانه روزی

امروزه به دلیل گسترش و همه گیری استفاده از درب های برقی، نیاز به عیب یابی و تعمیرات آنها نیز بیشتر شده‌است. در تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد باید سعی کند که در ابتدا نسبت به عیب یابی آن اقدام کند. در این حالت بعد از اطلاع از عیب سیستم، بهترین روش برای تعمیر یا تعویض قطعات را انتخاب می کند. تکنسین و تعمیرکار باید تجربه و تخصص کافی را در این زمینه داشته باشد تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. بررسی بخش های مهم درب اتوماتیک شیشه ای مانند باتری، موتور، سوئیچ قدرت، اپراتور، سنسور و … در هنگام عیب یابی بسیار اهمیت دارد. تعمیر کرکره برقی شرق تهران از دیگر خدمات این شرکت برای مشتریان است. عیب یابی جک درب پارکینگ نیز مانند درب اتوماتیک شیشه ای باید توسط متخصص انجام شود.

تعمیر موتور درب اتوماتیک شیشه ای

به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد، باید موتور آن نیز بررسی شود. خرابی هر یک از قطعات آن مانند موتور می تواند موجب شود که درب اتوماتیک باز و بسته‌نشود. در این صورت باید موتور بررسی شود و در صورت امکان، تعمیر شود. در عیر این صورت باید نسبت به تعویض آن اقدام شود. البته تعویض موتور درب اتوماتیک شیشه ای می تواند موجب شود که قیمت تعمیر درب اتوماتیک بیشتر شود. زیرا موتور یک قطعه گران و مهم در این سیستم می باشد.

تعمیرات  کنترل باکس درب اتوماتیک

یکی از اجزای مهم درب اتوماتیک شیشه ای، کنترل باکس آن می باشد. این بخش به عنوان مغز درب اتوماتیک یا همان اتاق فرمان درب اتوماتیک عمل می کند. تنظیم کنترل باکس توسط نصاب و تعمیرکار انجام می شود. تنظیمات این قطعه هنگامی که سیستم ریست شود، از بین خواهد رفت. با ریست کردن کنترل باکس، امکان افت ولتاژ نیز وجود دارد. در این حالت میکروکنترل دوباره و به صورت مجدد راه اندازی می شود. این مورد در هنگام عیب یابی باید توسط تعمیرکار درب اتوماتیک شیشه ای بررسی شود.

تعمیر خرابی چشمی درب اتومانیک

یکی از قطعات اصلی درب اتوماتیک شیشه ای، چشمی است. این قطعه در هنگام عبور و مرور افراد با رویت آنها، موجب باز و بسته‌شدن درب می شود. اگر افراد در حال تردد هستند، باید چشمی از بسته‌شدن درب جلوگیری کند.

اگر قطعه دچار مشکل شود، عملکرد آن دچار مشکل می شود. در نتیجه دیگر به صورت اتوماتیک باز و بسته‌نمی شود. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد توسط تعمیرکار باید انجام شود. تشخیص خرابی آن نیز بسیار آسان است و تنها با عبور و مرور افراد از درب می تواند درستی عملکرد آن را تشخیص داد.

بروز خرابی در ریموت درب اتوماتیک

همانطور که می دانید به درب اتوماتیک شیشه ای، درب ریموت دار نیزگفته می شود. به این معنی که  برای باز و بسته شدن درب، نیاز به ریموت وجود دارد. به دلیل استفاده مداوم از ریموت ممکن است بیشتر از سایر قطعات دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. در صورتی که دکمه ریموت را فشار دهید و هیچ عملی صورت نگیرد، در این حالت ممکن است حافظه ریموت پاک شده باشد. احتمال دارد که اتصالات برقی دچار مشکل شده باشد. گاهی اوقات نیز خرابی ریموت می تواند منجر به عدم عملکرد درست درب شود. در بهترین حالت، باتری ریموت ممکن است تمام شده باشد. تعمیر جک درب اتوماتیک غرب تهران از دیگر خدمات شرکت به مشتریان می باشد.

قیمت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای چند است؟

قیمت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای بستگی به عوامل متعددی دارد. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد، باید با توجه به نوع خرابی، نیاز به تعویض قطعه و … هزینه پرداختی مشخص شود. به همین دلیل باید با اعزام متخصص و تکنسین به محل، مشکل خرابی را بر طرف کرد. در این راستا می توانید قبل از اقدام برای اعزام تعمیرکار درب اتوماتیک شیشه ای، با کارشناسان ما در تماس باشید. تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای شمال تهران از خدمات این سایت برای مشتریان است.

4 در مورد “تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد”

  1. سلام امکاتنش هست برای محله سعادت آباد نیرو تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اعزام کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس