تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ پیروزی

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ پیروزی، بُرد، موتور، خرابی ریموت و جک پارکینگ توسط تعمیرکار حرفه ای به صورت شبانه روزی قابل انجام است. درب برقی پارکینگ ممکن است به صورت کرکره یا به صورت جک پارکینگ طراحی شود. اغلب در درب های فلزی سنگین که نیاز به نیروی زیادی برای جابه جایی  دارند، از جک استفاده می شود. این سیستم دارای قطعات مختلفی هستند که در صورت بروز خرابی نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. می توانید برای بررسی علت خرابی درب اتوماتیک پارکینگ با شماره 09122947890 تماس بگیرید.

مشکلات مربوط به درب اتوماتیک پارکینگ اغلب به خرابی جک آن مرتبط است. در نتیجه قطعات آن باید توسط تعمیرکار باتجربه تعمیر یا تعویض شوند. خدمات سرویس دوره ای تعمیر درب اتوماتیک در مناطق مختلف تهران مانند پیروزی توسط شرکت ارائه می شوند. در صورت انجام سرویس دوره ای، خرابی قطعاتی مانند جک کمتر رخ می دهند. درب پارکینگ ریموت دار ممکن است در قطعات و یراق آلات دیگر نیز دچار خرابی و مشکل شود. تعمیر جک درب اتوماتیک غرب تهران نیز یکی دیگر از خدمات  سرویس کاران می باشد.

تعمیر درب پارکینگ ریموت دار توسط تعمیرکار باتجربه

در صورت استفاده از قطعات با کیفیت برای نصب درب اتوماتیک پارکینگ، خرابی و مشکل در کارکرد قطعات کمتر رخ خواهد داد. مشکلات مختلفی ممکن است برای این سیستم ایجاد شود. تعویض باتری یکی از رایج ترین مشکلاتی است که به دلیل تمام شدن باتری باید انجام شود. البته این مورد خرابی محسوب نمی شود و توسط شخص عادی و بدون تجربه در این زمینه نیز می تواند انجام شود. البته بهتر است تعمیر درب پارکینگ ریموت دار توسط تعمیرکار با تجربه انجام شود. در این صورت عیب یابی به صورت اصولی و استاندارد انجام می شود.

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ پیروزی در ساعات اداری قابل انجام است. تعیمرکاران ما می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند. با اعزام تعمیرکار به محل امکان بررسی دقیق درب پارکینگ ریموت دار وجود دارد. تعویض یا تعمیر درب پارکینگ شبانه روزی یک کار تخصصی می باشد و نباید توسط افراد عادی در این زمینه اقدامی صورت بگیرد. انجام تعمیر کرکره برقی زعفرانیه نیز از دیگر خدماتی است که توسط تعیمرکاران ارائه می شود.

<yoastmark class=

دلایل خرابی درب برقی پارکینگ پیروزی

ابزارها و سیستم های مکانیکی و الکتریکی ممکن است در صورت مداومت در استفاده، دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. به منظور تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ پیروزی باید این سیستم توسط متخصص بررسی شود. زیرا به دلیل گران بودن این نوع درب ها نمی توان در صورت بروز خرابی نسبت به تعمیر یا تعویض آنها اقدام کرد. به همین دلیل باید بررسی سیستم توسط افراد با تجربه و حرفه ای انجام شود.

باید به این نکته توجه کنید که گاهی شرایط آب و هوایی نیز می توانند روی عملکرد درب اتوماتیک نیز تاثیرگذار باشند. زیرا درب های پارکینگ در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و همین موضوع می تواند در خرابی و فرسودگی قطعات آنها نقش داشته باشد. در این بخش به رایج ترین دلایل خرابی درب اتوماتیک پارکینگ خواهیم پرداخت.

دلایل رایج درب اتوماتیک پارکینگ کدامند؟

به دلیل به کار رفتن قطعات مختلف در درب اتوماتیک پارکینگ، بدیهی است که قطعات مختلف آن ممکن است دچار مشکل شوند. قطعاتی مانند ریموت، برد مدار فرمان، چشمی، فلاشر، مرکز کنترل جک، رله برد، ریل و … در این سیستم دچار مشکل شوند. برندهای ایرانی مانند سیماران و تابا، جک پارکینگ را بهترین کیفیت ارائه می دهند. برندهای خارجی نیز مانند جک وی تو و بی اف تی دارای کیفیت بسیار بالایی در این زمینه می باشند. در این بخش به ذکر رایج ترین خرابی های درب اتوماتیک پارکینگ خواهیم پرداخت:

  • بروز مشکل در گیربکس جک پارکینگ
  • اختلال در تنظیمات جک
  • خرابی خازن راه انداز سیستم
  • خرابی عملکرد درب پارکینگ
  • مشکل رگلاژ
  • عدم باز و بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ
  • باز ماندن درب پارکینگ
  • تمام شدن باتری یا خرابی ریموت
  • خرابی بازویی جک

گاهی در فصول سرد سال مانند زمستان ممکن است در عملکرد درب اختلال ایجاد شود. این اختلال اغلب در اثر مشکل در گیربکس، به هم ریختگی تنظیمات، بروز مشکل در راه انداز سیستم می باشد. در هر صورت باید به منظور تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ پیروزی، تعمیرکار با تجربه این سیستم را بررسی کند. تعمیر جک پارکینگ و بازویی آن امری کاملا تخصصی است.

عیب یابی جک درب پارکینگ

به منظور عیب یابی درب پارکینگ باید تعمیرکار به صورت حضوری آن را بررسی کند. در این حالت می تواند علت خرابی جک پارکنیگ را به صورت دقیق ذکر کند. درب های اتوماتیک پارکینگ که به صورت ریموت دار طراحی می شوند ممکن دچار خرابی و مشکل در بازویی، جک، اجزای مختلف آن و … شوند. به همین دلیل باید به صورت دقیق عیب یابی شوند. در ابتدا باید به این نکته توجه شود که جک پارکینگی دارای انواع مختلفی است شامل:

  • جک پارکینگ الکترومکانیک: یکی از انواع رایج جک پارکینگ است که دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.
  • جک هیدورلیک: این مدل دارایی قیمت بالاتری است و برای باز و بسته‌کردن درب های بزرگ و عریض کاربرد دارد.
  • جک پارکینگ پنوماتیک: به دلیل سر و صدای زیاد و خطا، دیگر کاربردی ندارد.

به منظور عیب یابی درب اتوماتیک پارکینگ پیروزی باید تعمیر کار با توجه به نوع جک، سیستم را بررسی کند. از دلایل اصلی خرابی جک پارکینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بروز مشکل در سیستم برقی جک
  • شکستن جک
  • بروز مشکل در خازن یا استارتر جک
  • داغی موتور جک
  • خرابی میکروسوئیچ
  • اختلال در عملکرد ریموت کنترل
  • اشکال در مدار فرمان

خدمات تعمیر درب اتوماتیک تهران

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ تهران به عنوان یک خدمات تخصصی در مناطق مختلف تهران قابل ارائه می باشد. می توانید از طریق تماس با شماره های ذکر شده، این خدمات را با بهترین کیفیت دریافت کنید. درب اتوماتیک پارکینگ ممکن است به صورت کرکره برقی یا جک پارکینگ طراحی شود. در هر صورت تعمیرکار درب اتوماتیک می تواند تصمیم درستی در رابطه با نحوه تعمیر آن بگیرد. خدمات شرکت در مناطق مختلف مانند مرکز تهران، شرق تهران، جنوب تهران و شمال تهران قابل ارائه می باشند.

قیمت تعمیرات درب برقی پارکینگ چقدر است؟

با توجه به نوع قطعه و خرابی آن، قیمت تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ تعیین می شود. از این رو باید تعمیرکار باید جک پارکینگ را به صورت دقیق بررسی کند و بعد از اطلاع از علت مشکل، نسبت به رفع آن اقدام کند. هزینه تعمیر درب اتوماتیک بر همین اساس تعیین خواهد شد. درواقع امکان ندارد که قیمت مشخصی برای تعمیر درب به صورت دقیق مشخص شود.

مشکلات بر حسب اهمیت درجه بندی بندی می شوند. به عنوان مثال در صورت بروز اختلال و خرابی در ریموت، هزینه چندانی زیادی نباید پرداخت شود. اما اگر قطعه ای مانند برد اصلی دچار مشکل شود ممکن است که هزینه تعمیر درب اتوماتیک متفاوت باشد. به همین دلیل برای تعمیر درب اتوماتیک پیروزی نیز باید مشکل به صورت حضوری بررسی شود تا قیمت تعمیرات نیز تعیین شود. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد نیز باید با توجه به نوع خرابی قطعه مورد نظر تعیین قیمت شود.

تماس با تعمیرکار درب برقی پارگینگ در منطقه پیروزی تهران

شما می توانید به منظور تعمیر درب اتوماتیک با تعمیرکاران ما در تماس باشید. خدمات تعمیر، تعویض و سرویس دوره ای در مناطق مختلف تهران مانند پیروزی نیز ارائه می شوند. باز و بسته نشدن درب پارکینگ و سایر خرابی ها توسط تعمیرکاران به صورت تخصصی بررسی می شوند. در نتیجه بهترین تصمیم برای تعمیر درب اتوماتیک اتخاذ می شود. بدین منظور می توانید در ساعات اداری با شماره 09122947890 در تماس باشید. با تماس با شماره تلفن تعمیر درب برقی، امکان اعزام تعمیرکار به محل وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس