تعمیر درب شیشه ای شرق تهران

تعمیر درب شیشه ای شرق تهران 09124372935 :

معمولا بر روی درب های لولایی و یا درهایی که کشویی هستند نصب می شود. تعمیر درب شیشه ای شرق تهراناز بخش های مختلفی تشکیل شده است و دارای قطعات متعددی است که یکی از آن‌ها جک درب پارکینگ است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. جک های پارکینگی انواع مختلفی دارند که وابسته به نوع خود دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی هستند. انواع مختلف جک درب پارکینگ شامل انواع جک درب اتوماتیک، جک دولنگه پارکینگ، جک درب اتوماتیک تک لنگه، جک درب اتوماتیک الکترومکانیک و همچنین موتورهای ریلی و غیره می شود.

در اینجا به نکاتی که در حین تعمیر درب شیشه ای شرق تهران باید در نظر بگیرید اشاره شده است.

تعمیر درب شیشه ای شرق تهران

نکاتی مهم درباره تعمیر درب شیشه ای شرق تهران

میزان رفت و آمد در طی ساعات و روز

بدیهی است که هرچه میزان رفت و آمد در ساختمان یا مجتمع زیادتر باشد، باید جک پارکینگی که برای ساختمان خود انتخاب می کنید قدرت بیشتر و کیفیت بهتری داشته باشد. از اینرو در انتخاب جک پارکینگ باید نهایت دقت را به خرج داد. ساختمان هایی که در طی روز حداقل 20 یا 30 مورد تردد خودرو دارند بهتر است از درب های اتوماتیک االکترومکانیک استفاده کنند. از طرف دیگر سیستم های هیدرولیکی برای مجتمع ها یا ساختمان های تجاری پیشنهاد می شوند که بسیار پرتردد هستند.

تعمیر درب شیشه ای شرق تهران

عرض درب در تعمیر درب شیشه ای شرق تهران 

یکی از مواردی که در حین انتخاب درب شیشه ای باید در نظر بگیریم عرض درب شیشه ای است. در مواردی که عرض درب بیش از دو متر است (بیش از حد استاندارد)، باید از جک هایی که عرض بیشتر و بلندتری دارند استفاده کرد.

خواندن  عیب یابی جک درب پارکینگ

تعمیر درب شیشه ای شرق تهران

وزن درب درتعمیر درب شیشه ای شرق تهران 

یکی از اساسی ترین موضوعاتی که در هنگام  تعمیرات درب شیشه ای باید در نظر گرفت، «وزن درب پارکینگ» است. از مدل های ارزان قیمت تر که مربوط به یک مارک معمولی تر هستند زمانی می توان استفاده کرد که درب وزن کمتری داشته باشد و اینرو هزینه کمتری برای شما دارد. این مدل های دارای کیفیت پایین تری هستند. برای اینکه وزن درب را بررسی کنید، اکثر اوقات تجربه شما بهترین گزینه برای کمک کردن به شما است. اگر ساختمانی که می خواهید برای آن جک نصب کنید، یک ساختمان نو است، در صورت نیاز می توانید سازنده را پیدا کنید و درباره وزن درب پارکینگ سوالات مورد نیاز خود را بپرسید. فراموش نکنید هر چقدر جک پارکینگ قوی تر باشد بهتر است، چرا که در صورت باد، طوفان یا ضربات شدید تعمیر درب شیشه ای شرق تهران درجک قوی تر خیلی بهتر عمل می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس