تعمیر کرکره برقی جنوب تهران

تعمیر کرکره برقی جنوب تهران، خرابی گیربکس، موتور، سنسور، شفت، برد و سایر قطعات و یراق‌آلات آن بدون واسطه با بهترین کیفیت توسط تعمیرکار انجام می‌شود. کرکره اتوماتیک امروزه جایگزین کرکره‌های قدیمی شده‌است و در نتیجه باید به صورت دوره‌ای سرویس شود. در غیر این صورت بعد از مدتی دچار مشکل و خرابی خواهد شد. خدمات شرکت دُر اتوماتیک در بیشتر مناطق مانند جنوب تهران ارائه می‌شود. هزینه تعمیر کرکره اتوماتیک با توجه به نوع مشکل تعیین می‌شود. می‌توانید به منظور تعمیر کرکره برقی شبانه روزی و تعمیر خرابی کرکره اتوماتیک با شماره 09122947890 تماس بگیرید.

کرکره برقی را می‌توان برای درب پارکینگ، مغازه، صرافی، پاساژ و طلافروشی می‌توان استفاده کرد. در اثر استفاده مداوم، نصب اشتباه و نادرست و … ممکن است باز و بسته‌شدن درب دچار مشکل شود به همین دلیل نیاز به تعمیر کرکره برقی توسط تعمیرکار با تجربه به همراه ضمانت وجود دارد. تعمیر کرکره برقی غرب تهران نیز توسط شرکت در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

خدمات سرویس دوره‌ای کرکره اتوماتیک ریموت دار

سرویس دوره‌ای کرکره برقی موجب می‌شود که این سیستم در زمان کارکرد دچار مشکل نشود. اجزای مختلف کرکره اتوماتیک مانند موتور، میکروسوئیچ یا برد باید به صورت دوره‌ای سرویس شوند. شرکت دُر اتوماتیک در این رابطه خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. خدمات سرویس دوره‌ای کرکره اتوماتیک ریموت‌دار توسط افراد متخصص و حرفه‌ای ارائه می‌شود. به منظور تعمیر این سیستم باید تعمیرکار با اجزای آن آشنا باشد تا بتواند خدمات خود را به بهترین شکل انجام دهد. در این خصوص مشاهده آموزش تعمیر کرکره برقی می‌تواند مفید واقع شود. تعمیر کرکره برقی شمال تهران یکی از خدمات شرکت برای مشتریان می‌باشد.

تعمیر کرکره برقی جنوب تهران

انواع خدمات تعمیر کرکره برقی جنوب تهران

خدمات تعمیر کرکره برقی جنوب تهران علاوه بر سرویس دوره‌ای به صورت موردی و با تماس مشتری نیز انجام می‌شوند. کرکره برقی دارای اجزای مختلفی مانند ریموت، میکروسوئیچ، موتور، اندکب بلبرینگ، شفت، تیغه و … می‌باشد. در نتیجه تعمیر این قطعات یا یراق‌آلات توسط تعمیرکار کرکره برقی در این شرکت قابل انجام است. در این مطلب به انواع خدمات و سرویس‌دهی شرکت در این زمینه اشاره خواهدشد.

1- خرابی و بروز مشکل در ریموت

گاهی ریموت کرکره برقی دچار مشکل می‌شود و باید توسط تعمیرکار به دقت بررسی شود. در مرحله اول باید باتری ریموت کرکره برقی چک شود. در صورتی که باتری تمام شده باشد، باید تعویض شود. گاهی ریموت کرکره گم می‌شود و باید به دلایل امنیتی تنظیمات رسیور تغییر کند و ریست شود. در این صورت باید ریموت‌ها دوباره کددهی شوند و مجدد تنظیم شوند. در نتیجه ریموت‌های دیگری که نزد اشخاص دیگر دیگر کار نمی‌کنند.

استفاده از ریموت یدک جدید نیز می‌تواند این مشکل را در مدت زمان کوتاهی رفع کند. در این حالت ریموت کرکره برقی خام کدگذاری شود. در این روش تعمیر کرکره برقی جنوب تهران در مدت زمان کوتاهی مشکل ریموت، برطرف می‌شود.

2- خرابی و تنظیم میکروسوئیچ

یکی از قطعاتی که در باز و بسته‌کردن کرکره برقی نقش مهمی دارد، میکروسوئیچ است. در صورت عملکرد درست این قطعه برق موتور قطع می‌شود و در هنگام پایین آمدن درب کرکره، فشاری روی تیغه آن احساس نمی‌شود. در این صورت از ریل خارج‌شدن ریل را نیز دیگر شاهد نیستیم. به همین دلیل میکرسوئیچ در موتروهای توبلار و ساید بسیار اهمیت دارد. در صورتی که پیچ این قطعه شل شود یا تنظیمات آن دچار مشکل شود، هزینه زیادی باید برای تعمیر میکروسوئیچ پرداخت شود. به همین دلیل باید در تنظیمات و سرویس دوره‌ای این قطعه باید بازدید شود.

3- تعمیر انواع موتور کرکره برقی

تعمیر موتور کرکره برقی به عنوان یکی از اجزای مهم آن، بسیار اولویت دارد. برای کرکره اتوماتیک از موتورهای الکترومکانیک استفاده می‌شود که اغلب مدل‌هایی مانند توبولار یا ساید هستند. قطعاتی که دارای ساختار مکانیکی هستند بعد از مدتی دچار استهلاک می‌شوند. به همین دلیل باید نسبت به تعمیر کرکره برقی جنوب تهران، اقدام شود. اغلب کرکره‌هایی که در مکانی مانند پارکینگ نصب می‌شوند، زودتر خراب می‌شوند. به ویژه اگر برای یک پارکینگ با ورودی و دهانه بزرگ، یک موتور ضعیف استفاده شود.

  • عیب یابی موتور توبلار کرکره اتوماتیک

یکی از موتورهای پرکاربرد برای کرکره اتوماتیک، نوع توبلار آن است. این قطعه به دو صورت سبک و سنگین طراحی و ارائه می‌شود. توبلار فضای کمتری نسبت به سایر موتورها اشغال می‌کند. به همین دلیل بهتر است برای کرکره برقی مغازه که کوچکتر هستند، استفاده شود. این موتور ظاهر زیباتری است؛ اما توان کمی دارد. البته نسبت به موتورهای دیگر، نیاز بیشتری به تعمیر دارد. به منظور تعمیر موتور توبولار باید تعمیرکار این قطعه را به دقت بررسی کند.

تعمیر کرکره برقی جنوب تهران

  • عیب یابی موتور ساید کرکره برقی

به منظور عیب‌یابی موتور ساید کرکره اتوماتیک باید این قطعه توسط تعمیرکار بررسی شود. این موتور یکی از کاربردی‌ترین قطعات در کرکره برقی محسوب می‌شود. توان و قدرت این قطعه نسبت به سایر موتورها بیشتر است. شما می‌توانید با دکمه موتور نیز این قطعه را راه‌اندازی کنید. در سایر موتورها تنها باید از طریق دکمه ریموت این کار انجام شود. خدمات تعمیر کرکره برقی در مناطق مختلف مانند جنوب تهران قابل انجام است.

5- عیب‌یابی اندکب بلبرینگ موتور توبلار

از دیگر قطعات کرکره اتوماتیک که ممکن است دچار خرابی شود، اندکب بلبرینگ می‌باشد. این قطعه مانند چرخ ماشین، در یک جهت از موتور نصب می‌شود. اندکب یاتاقان اغلب فلزی است و ممکن است بلبرینگ آن دچار مشکل شود. در صورتی که جنس آن از پلاستیک باشد، امکان دارد دچار شکستگی شود و باید به صورت کلی تعویض شود.

6- خرابی شفت کرکره

از دیگر قطعات کرکره برقی، شفت است که ممکن است بعد از مدتی دچار خمیدگی شود و باید به صورت دوره‌ای بررسی شود. گاهی نیز ممکن است شفت کرکره برقی دچار زنگ‌زدگی شود. در این حالت اغلب شفت باید تعویض شود و امکان تعویض آن وجود ندارد. به همین دلیل تعمیرکار کرکره اتوماتیک این قطعه را تعویض می‌کند.

قیمت تعمیر کرکره برقی در تهران

هزینه و تعمیر کرکره برقی در تهران و بخش های مختلف مانند جنوب تهران، بستگی به نوع خرابی دارد. به همین دلیل باید تعمیرکار ابتدا سیستم را بررسی کند و با توجه به مشکل، قیمت آن تعیین شود. به منظور اطلاع از هزینه تعمیر کرکره اتوماتیک می‌توانید با شماره 09122947890 در تماس باشید. سرویس و تعمیر کرکره برقی شرق تهران به صورت دوره‌ای قابل ارائه است.

تعمیر سایر قطعات مانند ریل، برد و … باید توسط تعمیرکار و با اعزام به محل انجام شود. برخی قطعات این سیستم مانند موتور توسط برندهای مختلف مانند پاور، پیک، جنرال، اکتیو، بکر آلمان و … ارائه می‌شوند. استفاده از قطعات با کیفیت می‌تواند موجب شود که نیاز به تعمیر کرکره اتوماتیک نیز کمتر شود.

اسکرول به بالا
تماس