تعمیر موتور کرکره برقی

تعمیر کرکره اتوماتیک ،درب کرکره ای و تعمیر موتور کرکره برقی :کرکره برقی ها دارای ساختار بسیار آسان میباشند که با هم قرار گرفتن قطعات و نصب آنها شما دارای یه کرکره برقی میشوید که محاسن بسیاری دارند ،از جمله باز و بسته شدن آسان درب میشود نام برد . ابتدا از ولتاژ موتور کرکره های برقی خود اطلاع پیدا کنید و از تعمیرکار کرکره برقی خود مشورت بگیرید ،و در زمان خرابی کرکره برقی شما میتوانید از حالت دستی آن استفاده کنید ،با تجربه بالا در زمینه تعمیر کرکره برقی و نصب موتور کرکره برقی با توجه به وزن کرکره ی شما بهترین ها را برای شما نصب میکنیم.

تعمیر اجزا کرکره برقی 

اجزاء تشکیل دهنده کرکره برقی

اجزاء تشکیل دهنده کرکره برقی شامل موتور کرکره برقی که مهمترین اجزاء آن است تیغه آلومینیوم ،مدار کنترل کرکره برقی ،ریموت ،شفت،اندکپ بلبیرینگ پلیت و ریل های جانبی هستند که با مونتاژ این اجزاءو نصب آنها کرکره برقی تشکیل میشود .از محاسن کرکره برقی میتوان جلوگیری از ورود خاک نیز نام برد و باید توجه داشت که به نمای ساختمان نیز زیبایی خواهد داد .

جنس تیغه درب های اتوماتیک بسیار مهم هستند. جنس تیغه درب های اتوماتیک باید به گونه ای باشند که مقاوم دربرابر سرما و گرما باشند و دربرابر هرگونه ضربه مقاومت داشته باشند. درب های کرکره ای وابسته به جنس تیغه دارای قیمت های مختلفی هستند. تیغه های ارزان بعد از مدت کوتاهی خراب می شوند و از هم جدا می شوند، چرا که آنها از جنس آلیاژ آلومینیوم ضایعاتی هستند، در صورتی که یک تیغه خوب از جنس آلومینیوم درجه یک است و قیمت بالایی دارد.

 

تعمیرات موتور کرکره برقی

  1. اجزای تشکیل دهنده درب های اتوماتیک شیشه ای

  2. ریموت کنترل درب های اتوماتیک شیشه ای

  3. کنترل باکس انواع درب های اتوماتیک شیشه ای

  4. سنسور های ایمنی بین درب ها درب های اتوماتیک شیشه ای

  5. سنسور بالای دربی درب های اتوماتیک شیشه ای

  6. موتورو برد انواع  درب های اتوماتیک شیشه ای

تیغه رول گیترتعمیر موتور کرکره برقی

این تیغه در دسته تیغه کرکره های امنیتی قرار دارد. این تیغه درب های اتوماتیک از جنس مفتول فولادی آبکاری شده است و روی آن را یک روکش از جنس آلومینیوم پوشانده است. در انتهای این تیغه ها، ریل های فولادی قرار گرفته و قفل می شوند، از اینرو حتی با وجود ضربه شدید از ریل خود خارج نمی شوند.

تیغه اکسترودتعمیر موتور کرکره برقی

رنگ این تیغه الکترواستاتیک یا ضد خش است و بیشتر در جاهای صنعتی، کارخانه ها و مغازه ها کاربرد دارد. این نوع تیغه درب های اتوماتیک در رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شود.

تیغه پلی کربنات یا شفافتعمیر موتور کرکره برقی

این نوع تیغه نیز مانند تیغه رول گیتر دارای مقاومت بسیار بالایی است، از اینرو در گروه تیغه کرکره های اتوماتیک امنیتی قرار می گیرد. در میان فاصله های این تیغه، لوله هایی از جنس فولاد یا آلومینیوم بکار برده می شود تا امنیت را افزایش دهد. این درب ها ضد حریق هستند و مانع انتقال آتش به جاهای دیگر می شوند. از این کرکره های شفاف در جاهایی مثل بانک ها، مراکز خرید، پذیرش و غیره استفاده می شود تا به آسانی بتوان آنسوی کرکره شفاف را دید. این نوع تیغه بسیار زیبا هستند و در رنگ های مختلف (مسی، آبی، برنزی و …) در بازار وجود دارند. شکیل بودن و امنیت بالای این نوع تیغه باعث شده است افراد زیادی تمایل به نصب این گونه تیغه داشته باشند.

تیغه فوم دارتعمیر موتور کرکره برقی

این نوع تیغه از جنس ورق آلومینیوم یا گالوانیزه هستند و داخل آن نوعی خمیر قرار می گیرد که بعد از قرار گرفتن در کوره آماده استفاده می شوند. تیغه فوم دار غیرشفاف بوده و بدون صدا و سبک هستند. همانطور که از نام آن پیداست به دلیل وجود فوم در درون این تیغه، همچون عایق صدا و حرارت عمل می کنند.

این تیغه ها که رنگ ها و جنس های مختلفی دارند، زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند.

تعمیر درب اتوماتیک شامل چندین بخش می باشد: درب اتوماتیک پارکینگ (تعمیر درب ریموت)، تعمیر جک پارکینگ،تعمیر قطعات مکانیک که خود شامل گیربکس و متعلقات آن می باشد.

تماس