تعمیر کرکره برقی زعفرانیه

تعمیر کرکره برقی زعفرانیه، تعمیر موتور، بُرد، عدم باز و بسته‌شدن درب، مشکل در چشمی و سنسور درب و سایر خرابی مربوط به قطعات آن، توسط تعمیرکار با اعزام به محل قابل انجام است. این خدمات در مناطق مختلف شمال تهران مانند زعفرانیه توسط تعمیرکاران ارائه می شود. همانطور که می دانید کرکره برقی بر خلاف کرکره های قدیمی و سنتی دارای اجزای متنوعی مانند سنسور، چشمی، موتور و … می باشد. بنابراین این اجزا ممکن است در اثر استفاده مدام دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

تعمیر کرکره برقی زعفرانیه

تعمیرکار باید با اجزای آن به خوبی آشنا باشد تا بتواند در ابتدا با عیب یابی، بهترین تشخیص را در جهت تعمیر کرکره برقی ارائه کند. قیمت تعمیر کرکره برقی با توجه به نوع مشکل و خرابی قطعه ممکن است متفاوت باشد. تعمیر کرکره برقی شمال تهران از دیگر خدمات ما به مشتریان در این محدوده می باشد. برای شرکت تعمیر کرکره برقی می توانید با شماره 09122947890 تماس بگیرید.

همانطور که می دانید امروزه برای مغازه ها، فروشگاه ها و انواع پارکینگ از درب های برقی استفاده می شود. کرکره برقی نیز به عنوان یک درب اتوماتیک پرکاربرد شناخته‌شده‌است که برای باز و بسته‌کردن آن نیاز به ریموت است. در نتیجه فرد نیازی نیست که از خودرو پیاده شود و یا برای باز و بسته‌کردن درب مغازه تنها با استفاده از ریموت می توان درب را باز و بسته‌کرد.

تعمیر کرکره برقی زعفرانیه

دلایل خرابی کرکره برقی کدامند؟

در هنگام خرید کرکره برقی باید به این نکته توجه شود که برند و قطعات آن شناخته‌شده و دارای کیفیت بالا باشد؛ زیرا عدم کیفیت قطعات موجب می شود که در مدت زمان کوتاه تری دچار فرسودگی و خرابی شوند. از این رو باید در هنگام انتخاب قطعات به این نکته توجه کنید. البته گاهی حتی قطعات و یراق آلات با کیفیت نیز بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. به همین دلیل توصیه می شود که بدین منظور از تعمیرکار کرکره برقی برای رفع مشکل، استفاده شود. تعمیر جک درب اتوماتیک غرب تهران نیز از دیگر خدمات شرکت به مشتریان می باشد.

رایج ترین مشکلات تعمیر کرکره برقی زعفرانیه

رایج ترین مشکلات تعمیر کرکره برقی زعفرانیه در این بخش ذکر خواهیم کرد. دلایل خرابی کرکره برقی با توجه به نوع قطعه متفاوت است. در برخی از قطعات که مدام در حال استفاده از آن هستیم، ممکن است خرابی بیشتری رخ دهد. تعمیر کرکره برقی زعفرانیه باید با توجه به نوع آن انجام شود که در ادامه به این دلایل خواهیم پرداخت.

  • باز یا بسته نشدن کرکره برقی
  • نیمه باز ماندن کرکره برقی
  • گیر کردن کرکره در هنگام باز و بسته شدن
  • آهسته باز و بسته شدن کرکره
  • عدم باز و بسته شدن کرکره با استفاده از ریموت
  • باز شدن درب کرکره به صورت خود به خود!
  • بروز سر و صدای زیاد در هنگام باز و بسته شدن درب کرکره
  • عدم بالا رفتن کرکره

خدمات سرویس دوره ای کرکره برقی

خدمات سرویس دوره ای کرکره برقی یکی از روش هایی است که می توان از طریق آن از خرابی های رایج این سیستم جلوگیری کرد. همانطور که می دانید کرکره برقی به منظور تسهیل  رفت و آمد طراحی و اجرا شده است. این سیستم در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی قابل استفاده است. بیشتر از کرکره برای درب مغازه ها و فروشگاه های بزرگ یا درب پارکینگ استفاده می شود.

با ارائه خدمات سرویس دوره ای کرکره برقی قطعات و یراق آلات آن کمتر دچار مشکل می شوند. به همین دلیل پیشنهاد می شود از تعمیرکاران ما به منظور جلوگیری از بروز مشکل و خرابی کرکره استفاده شود. این خدمات توسط شرکت با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می شود.

تعمیر یا تعویض قطعات کرکره برقی زعفرانیه

گاهی به منظور رفع مشکل و عیب یابی کرکره برقی باید قطعات تعمیر یا در صورت نیاز تعویض شوند. در صورتی که تعمیرکار با تجربه باشد می تواند با هزینه کمتری تنها قطعات را تعمیر کند. اما گاهی قطعات مورد نظر دیگر کارایی ندارند و باید تعویض شوند. در صورتی که قطعه مورد نظر موتور کرکره برقی باشد، طبیعتا تعمیر آن بسیار به صرفه تر از تعویض آن است. زیرا این قطعه یکی از اجزای اصلی کرکره برقی می باشد و بدیهی است که دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر قطعات است. در نتیجه برای تعمیر موتور کرکره برقی در این صورت باید هزینه بیشتری پرداخت شود.

 

خرابی موتور، بروز مشکل در سنسور کرکره برقی، خرابی قطعاتی مانند فنر ممکن است در این سیستم رخ دهند. این مشکلات می توانند موجب شوند که کرکره به صورت خود به خود باز شود. در این صورت با توجه به نظر تعمیرکار کرکره برقی باید قطعات تعمیر یا تعویض شوند.

قیمت تعمیر کرکره برقی

همانطور که می دانید استفاده از قطعات باکیفیت به همراه نصب استاندارد و اصولی کرکره برقی توسط نصاب و تعمیرکار باتجربه می تواند موجب شود که این سیستم کمتر دچار مشکل شود. تعمیر کرکره برقی زعفرانیه باید با توجه به خرابی قطعه مورد نظر انجام شود. قیمت تعمیرات قطعات مختلف در کرکره برقی با هم متفاوت است. قیمت تعمیر کرکره برقی بستگی به نوع قطعه و خرابی آن دارد. گاهی خرابی کرکره برقی در حد تمام شدن باتری است. در این صورت تنها با تعویض باتری مشکل حل می شود و نیاز به صرف هزینه بسیار زیاد نیست! تعمیرات کرکره برقی شبانه روزی انجام می شود و می توانید به صورت 24 ساعته با همکاران ما در تماس باشید.

آیا خودمان می توانیم کرکره برقی را تعمیر کنیم؟

کرکره برقی دارای بخش های متنوعی است که تعمیر آنها در اکثر موارد نیاز به داشتن تخصص و دانش کافی در این زمینه دارد. اما گاهی نیز مشکلاتی ایجاد می شود که موجب عدم عملکرد درست کرکره خواهد شد. اما با راه کارهای ساده بدون نیاز به تعمیرکار می توان نسبت به تعمیر کرکره برقی زعفرانیه اقدام کرد. در ادامه به انواع خرابی رایج در کرکره برقی که خودمان نیز بدون نیاز به دانش خاصی می توانیم آن را تعمیر کنیم خواهیم پرداخت:

  • در صورتی که باتری ریموت کرکره برقی تمام شود!
  • بروز خرابی در سنسور چشمی کرکره اتوماتیک
  • اشکال در فرستنده کرکره
  • ایجاد انسداد در مسیر کرکره برقی
  • بروز شکستگی در فنر
  • قفل کردن درب کرکره به شکل دستی
  • پریدن فیوز و قطع جریان برق کرکره برقی

برای تعمیر کرکره اتوماتیک تهران با کجا تماس بگیریم؟

اگر در تهران سکونت دارید می توانید به منظور تعمیر کرکره برقی با کارشناسان ما در تماس باشید. در حال حاضر خدمات شرکت بیشتر مناطق تهران مانند زعفرانیه را نیز پوشش می دهد. در نتیجه می توانید در  صورت بروز خرابی، با تعمیرکاران ما تماس بگیرید. تعمیر موتور، تیغه، رسیور، فتوسل، شفت و … در کوتاه ترین زمان ممکن با اعزام تعمیرکار به محل قابل انجام است. این خدمات برای تعمیر کرکره برقی غرب تهران نیز قابل ارائه است.

موارد مشابه : تعمیر کرکره برقی در تجریش ، تعمیر کرکره برقی در مینی سیتی

2 در مورد “تعمیر کرکره برقی زعفرانیه”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس