راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ

راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ

راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ: تنوع کرکره های برقی بسیار بیشتر از طرح های سنتی آن می باشد و متناسب با معیار های مختلفی می توان انواع کرکره برقی را دسته بندی نمود.در این مقاله، به موضوع راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ خوهیم پرداخت.هرگونه قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای نصب کرکره برقی را از ما بخواهید.

متناسب‌ با فضای موجود شما برای نصب کرکره برقی، می توانید بهترین نوع کرکره را انتخاب نمایید. به عنوان‌مثال: ممکن‌است استحکام‌ کرکره برای شما از‌ضروری ترین موارد باشد‌ و یا اینکه علاوه بر جنس‌به کار‌رفته در آن،ظاهر زیبا نیز برای شما‌حائز اهمیت‌باشد. تعمیر درب کرکره برقی پارکینگ توسط تعمیرکاران قابل تعمیر هستند.

شکل، ابعاد و رنگ کرکره های برقی با تنوع زیادی به بازار ارائه می شود.به انواع این نوع کرکره ها خواهیم پرداخت و سپس به توضیح اجمالی برای هر یک از موارد اشاره خواهیم نمود.

  •  تیغه پانچ دار یا سوراخ دار
  •  تیغه فوم دار گالوانیزه
  • تیغه رول گیتر
  •  تیغه شفاف یا پلی کربنات
  • آلومینیوم یا اکسترود

تیغه کرکره برقی گالوانیزه

ورق استفاده شده در این نوع تیغه کرکره همانطور که از نام آن پیداست، ورق گالوانیزه می باشد در واقع در دستگاه نورد ساخته می شود.  یکی از ویژگی های این محصول، استحکام بالا که با استفاده از تیغه کرکره اتوماتیک و فوم پلی اورتان تزریق شد در آن می باشد. ویژگی جالب این نوع کرکره برقی، عایق بودن حرارت و صدا یکی از مزیت‌های  کرکره های برقی نسبت به طرح سنتی می باشد. یکی از راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ ما به مشتریمان برای افرادی که مایل به خرید با هزینه کمتری می باشند، این نوع کرکره است. تعمیر تیغه کرکره برقی یکی از معایب این محصول، جنس مواد اولیه و همچنین نازک بودن ورق گالوانیز آن است. تعمیر کرکره برقی باید توسط متخصص انجام شود. در این صورت باید قبل از تعمیر، عیب یابی انجام شود.

تیغه کرکره آلومینیوم

با توجه به عبور آلومینیوم ذوب شده از درون قالب ساخت شدست؛ در این نوع کرکره؛ استفاده از رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی در این نوع، بسیار مورد استفاده خواهد بود. اگر بخواهیم رایج‌ترین نوع طراحی برقی را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که کرکره برقی آلومینیومی، یکی از این نوع می باشد. تعمیرات کرکره برقی شبانه روزی توسط تعمیرکاران با تجربه از طریق اعزام به محل انجام می شود.

وزن تیغه کرکره برقی آلومینیومی نسبت به سایرین کمتر می باشد که در ابعاد مختلف و کاربردهای متنوعی تولید می شود. در رابطه با قیمت مورد نظر، این نوع کرکره متناسب با نوع آلومینیومی که در تولید آن به کار رفتست و همچنین برند آن، قیمت‌گذاری می‌شود و نمی توان برای همه انواع کرکره قیمت ثابتی ارائه نمود.

نوع تیغه ای که در این نوع کرکره به کار می رود، موجب می شود که به عنوان مثال : برای سال ها مورد استفاده قرار بگیرد و هرگز دچار مشکل نشود. البته بدیهی است که تیغه کرکره برقی و میزان ضخامت جداره آلومینیومی  بر روی قیمت آن می‌تواند موثر باشد.

تیغه برقی پلی کربنات

کرکره های برقی آلومینیومی از پرکاربردی ترین ها می باشد که در درجه بندی باید به تیغه های کرکره برقی پلی کربنات اختصاص داد. در واقع این نوع کرکره ها، از جمله کرکره برقی شفاف محسوب می شوند. کاربردهای مختلف می تواند برای این نوع وجود داشته باشد.

در راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ ما به مشتریان عزیز، این نوع از کرکره را متناسب با پارکینگ و انتظارات آنها از کرکره پیشنهاد می دهیم. در واقع یکی از کاربردی ترین انواع تیغه ها برای مغازه ها و پارکینگ و پنجره شناخته شدست. استحکام این محصول، بسیار بیشتر از کرکره برقی آلومینیومی و گالوانیزه می باشد.

اگر تا به حال نام «کرکره اتوماتیک ضد سرقت» به گوشتان خورده باشد، باید بدانید که منظور همان کرکره برقی پلی کربنات است. زیرا تاییدیه پلیس پیشگیری را نیز دریافت نموده است.برای خرید این نوع کرکره باید هزینه بیشتری را نسبت به سایر انواع پرداخت نمایید زیرا علاوه بر موارد ذکر شده ضدحریق نیز خواهد بود. تیغه کرکره برقی یکی از قطعات این سیستم برقی است که ممکن است دچار مشکل شود.

علت تقسیم بندی راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ بر اساس تیغه

شاید برای شما این سوال پیش آمد باشد که علت تاکید و تقسیم بندی کرکره های برقی در انواع تیغه های مختلف چیست؟ بهتر است بدانید که تیغه کرکره برقی به عنوان عضو اصلی و مهم ترین عضو کرکره محسوب می شود که متناسب با نوع برند آن و همچنین کیفیت تیغه آن می ‌تواند کارایی و همچنین طول عمر محصول را مشخص نمود.

همانطور که ذکر شد، امروزه، در زمینه ساخت کرکره برقی از تیغه های آلومینیومی استفاده می شود و به نسبت قیمت پایین جنس گالوانیزه، استفاده از آن نیز رایج تر می باشد. هرچقدر زمان رو به جلو پیش می رود تلاش برای ساختن کرکره های با کیفیت بالاتر و همچنین امکانات بیشتر به وجود می آید.

کرکره برقی پارکینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با توجه به اهمیت و ضرورت ایمنی بالایی که برای که برای پارکینگ باید مد نظر قرار داد، یکی از مواردی که توجه ویژه را هنگام خرید ضروری می نماید، انتخاب محصولی با استحکام و دوام بالا خواهد بود. داشتن ریموت برای این نوع کرکره نسبت به سایر طراح های دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که دیگر نیازی ب پایین آمدن از ماشین نخواهید.

در مناطقی از کشورمان که تغییرات آب و هوایی بسیار زیاد است و یا اینکه نوع آب و هوا به صورتی که محصولات آهنی و یا مواد استفاده شد در منازل دچار آسیب بیشتری می شوند، توجه به مقاومت آن در تغییر آب و هوایی یکی از موارد مورد توجه به شمار می آید.

انتخاب نوع موتور کرکره برای پارکینگ

دسته بندی براساس نوع موتور، متفاوت می باشد که از جمله آنها، می توانیم به موتور کنار کرکره اشاره نمود. موتور در داخل رول کرکره و رول در وسط شفت مرکزی اشاره نمود.

موتور  در کنار رول کرکره

در این نوع که اصطلاحاً به آن ساید کنار می گویند، همانطور که مشخصات موتور در کنار آن قرار می گیرد. توان موتور این نوع کرکره بسیاربالاتراز سایرانواع آن می باشد. در واقع متناسب برای افرادی است که فضای کافی برای پیاده کردن کرکره دارند و همچنین به زیبایی و کارایی آن اهمیت بیشتری می دهند.

استفاده از این نوع کرکره از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر خواهد بود.یکی از این نوع کرکره ها دارند، باز و بسته کردن آن ها به هنگام قطع برق می باشدکه با توجه به زنجیره تعبیه شده در آن ها امکان بالا کشیدن شان وجودخواهدداشت نام موتور های زنجیر زنجیری کرکره نیز مشهورمی باشند. تعمیر موتور کرکره برقی باید توسط متخصص انجام شود و عیب یابی انجام شود.

نصب موتور در داخل رول کرکره

نام دیگر این نوع، «کرکره ها موتورهای توبولار» یا «موتور های لوله ای» نیز می باشد.. ظرافت این نوع کرکره بیشتر از سایرین می باشد گاهی پس از مطالعه راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ برخی از خریداران این نوع کرکره را ترجیح می‌دهند.قدرت موتور در داخل رول کرکره و کیفیت آن نسبت به موارد مشابه کمتر است و در صورتی که نیاز به قدرت زیاد و همچنین فضای کافی برای پیاده سازی کرکره دارید، بهتر است از نوع  صنعتی این الکتروموتور ها استفاده کنید. زمانی از این نوع کرکره استفاده کنید که فضای کافی برای موتور زنجیری نداشته باشد. در مقاله راهنمای خرید کرکره برقی به نکات مهم در تهیه و خرید این سیستم اشاره شدست.

خلاصه مطلب

در این مقاله به موضوع راهنمای خرید کرکره برقی پارکینگ پرداختیم. در صورتی که مایل به به خرید کرکره برقی پارکنیگ می باشید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

موارد بیشتر : مزیت کرکره برقی به کرکره سنتی

اسکرول به بالا
تماس