تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای شمال تهران

فهرست مطالب

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای شمال تهران، خرابی اپراتور، موتور، باتری، عیب‌یابی منبع تغذیه، کنترل باکس، قفل برقی و تمامی اجزا و یراق‌آلات آن توسط تعمیرکار حرفه‌ای انجام می‌شود. این خدمات تعمیر در منطقه شمال تهران با بهترین کیفیت و با اعزام تعمیرکار با تجربه به محل، به مشتری ارائه می‌شود. در صورت بروز خرابی باید قطعات مورد نظر به دقت بررسی شوند و در مرجله اول عیب‌یابی درب برقی شیشه‌ای توسط متخصص انجام شود.

در حال‌حاضر برای ورودی انواع مغازه، فروشگاه، مراکز تجاری و … از درب‌های اتوماتیک یا برقی استفاده می‌شود. بدیهی است که این سیستم‌ها در اثر استفاده مداوم ممکن است با مشکل روبرو شوند. البته نصب نادرست نیز در خرابی درب اتوماتیک، تاثیرگذار است. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌توانید با شماره 09122947890 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای درب اتوماتیک کدامند؟

تعمیرکار با مشاهده آموزش تعمیرات درب اتوماتیک می‌تواند در این زمینه خدمات خود را در زمینه تعمیر یا سرویس دوره‌ای ارائه کند. در خصوص تعمیر، اغلب از خرابی موتور، اپراتور، خرابی سنسور، کنترل باکس و سایر اجزای این سیستم، خدمات متعددی توسط تعمیرکار ارائه می‌شود. از این رو می‌توانید در صورت خرابی درب‌ اتوماتیک و اجزای مختلف آن، با تعمیرکاران شرکت دُر اتوماتیک در تماس باشید.

در صورتی که خدمات به صورت دوره‌ای ارائه شوند، درب اتوماتیک کمتر با مشکل مواجه می‌شود. زیرا به صورت دوره‌ای توسط تکنسین بررسی می‌شود. از این رو بهتر است از این خدمات برای کارایی و عملکرد بهتر درب استفاده شود. در حال حاضر بیشتر مشتریان از خدمات سرویس دوره‌ای دُر اتوماتیک استفاده می‌کنند.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای شمال تهران

انواع خرابی درب اتوماتیک شیشه‌ای شمال تهران

به دلیل تنوع قطعات درب اتوماتیک شیشه‌ای، خرابی آن نیز متنوع است. تنظیمات، عیب‌یابی، ریست‌کردن درب و یا دلایل باز و بسته‌نشدن همگی از اقداماتی هستند که تعمیرکار در مواجه با آن‌ها، راه‌کارهای مختلفی را ارائه می‌کند. برخی از این خرابی‌ها بسیار رایج هستند و تعمیرکار می‌تواند در نگاه اول، نسبت به عیب یابی آن اقدام کند. به همین دلیل توصیه می‌شود که خرابی و مشکلات درب برقی توسط تعمیرکار باتجربه و دارای سابقه رفع شود. در ادامه با انواع خرابی درب اتوماتیک شیشه ای در ادامه آشنا خواهیم شد.

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

سرعت درب اتوماتیک یکی از مواردی است که در هنگام تعمیر باید بررسی شود. در صورت تنظیم‌نبودن سرعت درب، باید تنظیمات آن توسط متخصص بررسی شود. با توجه به نوع کارایی و محل نصب باید سرعت درب اتوماتیک تنظیم شود. در هنگام نصب درب اتوماتیک باید نصاب این مورد را به درستی انجام دهد. تنظیمات درب اتوماتیک شیشه‌ای باید با تجهیزاتی مانند تایمر، انجام شود. در یکی از روش‌ها، استفاده از حالت پروگرام است. بنابراین اید دکمه استاپ یا سِت روی ریموت در حدود 5 ثانیه نگه‌داشته شود تا به  حالت پروگرام وارد شد.

در صورتی که ال ای دی‌ها روشن باشند، امکان تنظیم سرعت درب اتوماتیک وجود دارد. در این حالت باید کلید سِت فشرده شود و سرعت‌های مختلف انتخاب شوند. به منظور تنظیم سرعت موتور نیز باید کلید موتور اسپید فشرده شود.  تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای شمال تهران در شرکت دُر اتوماتیک با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای  شمال تهران

به منظور عیب‌یابی درب اتوماتیک شیشه‌ای باید از متخصص استفاده کرد. در این شرایط بخش‌های مختلف مانند موتور، برد، مدار، سنسور، کنترل باکس و … باید بررسی و عیب‌یابی شوند. گاهی ممکن است تنها یک مشکل کوچک در سنسور یا چشمی موجب شود که درب اتوماتیک باز یا بسته نشود. به همین دلیل باید تعمیرکار با قطعات مختلف درب برقی آشنایی داشته‌باشد تا بتواند در این زمینه نسبت به عیب‌یابی درب اتوماتیک، اقدام کند.

ريست كردن درب اتوماتيك شیشه ای

گاهی تنظیمات درب برقی مانند سرعت آن، دچار اختلال می‌شود. به همین دلیل بایدریست انجام  شود. به همین دلیل باید تنظیمات اولیه بازگردانی شوند. در این حالت باید ابتدا برق درب برقی خاموش شود. سپس دکه سِرو روی برد درب اتوماتیک فشرده و نگه داشته‌شود و سپس دوباره‌ برق روشن شود. این کار موجب می‌شود که تنظیمات درب به حالت اولیه باز گردد و در واقع تنظیمات پیش‌فرض کارخانه جایگزین آن شود و اگر مشکلی وجود داشته‌باشد، برطرف شود.

علت باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از مشکلات شایع درب اتوماتیک شیشه‌ای، باز و بسته‌شدن آن به صورت خودکار است! یکی از دلایل آن قرار گرفتن اپراتور در معرض نور شدید خورشید یا نورهای مصنوعی مانند فلورسنت است. درواقع نور شدید موجب می‌شود که رادار اپراتور که با استفاده از مادون قرمز حرکت و عبور و مرور را تشخیص می‌دهد، عملکرد مناسبی نداشته‌باشد.

هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در تهران

به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای در تهران، باید تعمیرکار به محل اعزام شود تا بتواند نسبت به تعیین قیمت خرابی، اقدام کند. در این صورت باید قطعه مورد نظر تعویض یا تعمیر شود. البته تعمیرکار سعی می کند که در حد امکان، قطعات خراب و معیوب را تعمیر کند.  اما گاهی یک قطعه به صورت اساسی دچار مشکل می‌شود و به همین دلیل باید تعویض شود. در صورت استفاده از قطعات باکیفیت برندهای معروف، اجزای درب اتوماتیک کمتر با خرابی مواجه می‌شود.

هزینه تعمیر موتور درب برقی، تعمیر کنترل باکس، برد و .. بر اساس نوع مشکل متفاوت است. از این رو باید در هنگام تعمیر درب اتوماتیک، به این نکته توجه شود. رفع برخی از خرابی‌های درب اتوماتیک نیاز به هزینه زیاد دارد و برخی دیگر با صرف هزینه کم نیز قابل تعمیر هستند.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای شمال تهران

تعمیرات درب اتوماتیک توسط تعمیرکار با تجربه

به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای شمال تهران، می‌توانید با شماره 09122947890‌ در تماس باشید. با اعزام تعمیرکار به محل، می‌توان مشکل درب اتوماتیک و خرابی آن را در مدت زمان کوتاهی تشخیص داد. در واقع با عیب‌یابی درب برقی، حل مشکل و انجام تعمیر یا تعویض قطعات و اجزای آن راحت‌تر است.

شرکت دُر اتوماتیک در زمینه تعمیر درب برقی، خدمات متنوعی را به مشتریان را ارائه می‌کند. با توجه به نوع مشکل و خرابی قطعات، قیمت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای مشخص می‌شود. خدمات و سرویس دوره‌ای درب اتوماتیک در مناطق مختلف مانند شمال تهران با اعزام بهترین تکنسین‌ها، ارائه می‌شود. بنابراین می‌توانید با تماس با شرکت، نسبت به رفع مشکل خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدام کنید.

تماس