تعمیر کرکره برقی تهرانسر

تعمیر کرکره برقی تهرانسر، رفع مشکل از کار افتادن درب کرکره، باز و بسته‌نشدن درب، عیب‌یابی خرابی موتور، سنسور چشمی، ریل، ریموت کنترل و تمامی اجزای کرکره اتوماتیک توسط متخصص و تکنسین در منطقه غرب تهران قابل انجام است. به منظور تعمیرکار کرکره برقی در تهران می‌توانید با شماره 09122947890 در تماس باشید. دُر اتوماتیک در زمینه تعمیرات تخصصی انواع درب برقی، سابقه طولانی دارد.

خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای کرکره اتوماتیک در تهرانسر

در منطقه غرب تهران و محله تهرانسر، خدمات شرکت با کیفیت بالا توسط تکنسین با تجربه قابل ارائه است. می‌توانید به منظور استفاده از این خدمات، با ما در این مجموعه در تماس باشید. خرابی موتور، ریل، ریموت کنترل، شفت و سایر بخش‌های کرکره اتوماتیک موجب می‌شوند که این سیستم از کار بیفتد. به همین دلیل باید تعمیرکار تخصص و تجربه کافی در زمینه عیب‌یابی سیستم مورد نظر را داشته‌باشد. در ابتدا باید کرکره به دقت بررسی شود تا عیب‌یابی اولیه به درستی انجام شود. در این صورت می‌توان انتظار داشت که تعمیر کرکره برقی به درستی انجام خواهدشد.

تعمیر کرکره برقی تهرانسر

امکان اعزام تعمیرکار به منطقه تهرانسر در مدت زمان کوتاه وجود دارد. در این صورت تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات شرکت استفاده کنید. تکنسین‌ها بدین منظور موارد مورد نیاز را از طریق آموزش تعمیر کرکره برقی، فراگرفته‌اند. خدمات تعمیر کرکره برقی غرب تهران در مناطق مختلف قابل ارائه است.

تعمیرات کرکره برقی شبانه روزی غرب تهران

تعمیرات کرکره برقی در تهران توسط شرکت دُر اتوماتیک در ساعات ارادی قابل ارائه است. یکی از دلایل از کار افتادن کرکره برقی، استفاده مداوم از آن است. در این صورت اجزا و قطعات آن بعد از مدتی دچار استهلاک و خرابی می‌شوند. خرابی کرکره برقی در هر ساعت از شبانه روز ممکن است رخ دهد. به همین دلیل اغلب افراد به دنبال خدمات شبانه‌روزی در تهرانسر هستند. البته شرکت دُر اتوماتیک نیز این خدمات را بهترین کیفیت در ساعات اداری ارائه می‌دهد.

خواندن  طریق تنظیم تایمر بسته شدن اتوماتیک کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی تهران

در تهران امکان ارائه خدمات در زمینه تعمیر کرکره برقی وجود دارد. به دلیل رواج کرکره برقی، در حال حاضر در بسیاری از فضاها مانند مکان‌های تجاری مانند مغازه و فروشگاه از کرکره اتوماتیک استفاده می‌شود. این سیستم برای درب ورودی پارکینگ نیز گزینه مناسبی است. در واقع دیگر برخلاف گذشته، درب‌های پارکینگ سنگین با دست باز و بسته نمی‌شوند. می‌توانید به منظور تعمیر کرکره برقی تهران، با تکنسین‌ها در تماس باشی تا بهترین خدمات را از این طریق دریافت کنید.

مناطق مختلف تهران مانند تهرانسر که در غرب واقع شده‌اند، جزو محدوده سرویس‌دهی شرکت محسوب می‌شوند و شما می‌توانید در صورت حضور در این مناطق، با تکنسین‌های شرکت در تماس باشید. خدمات تعمیر کرکره برقی تهرانسر در کنار سرویس دوره‌ای به صورت تخصصی ارائه می‌شود.

تعمیر کرکره برقی مغازه

هماطور که ذکرشد، برای تعمیر کرکره برقی مغازه می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. یکی از کاربردهای کرکره برقی، استفاده از آن برای ورودی مغازه و فروشگاه است. در گذشته،  اغلب از کرکره دستی برای مغازه‎‌ها استفاده می‌شد. اما در حال حاضر بیشتر مغازه‌ها دارای کرکره برقی هستند. راحتی در استفاده و امنیت بیشتر دلیل این استقبال است. البته با وجود مزایای این سیستم برقی، گاهی قطعات و یراق‌آلات آن دچار مشکل می‌شوند. خرابی کرکره برقی ممکن است به دلیل اختلال در عملکرد اجزای آن اتفاق افتد.

ایجاد امنیت بیشتر و عدم نیاز به استفاده از دست برای باز و بسته‌کردن درب برقی، موجب شده‌است که بیشتر افراد ترجیح دهند که از کرکره‌های برقی برای مغازه استفاده کنند.

خواندن  آموزش نگهداری و تعمیر کرکره برقی پارکینگ در فصل پاییز

انواع خرابی کرکره اتوماتیک کدامند؟

با توجه به اجزای کرکره برقی، بدیهی است که هر کدام از این بخش‌ها ممکن است دچار مشکل شوند. به همین دلیل بهتر است با انواع خرابی کرکره اتوماتیک آشنا باشیم که در صورت بروز بتوانیم شرح حال مناسبی به تعمیرکار ارائه دهیم. گاهی یک اختلال ساده می‌تواند موجب بروز مشکل در سیستم کرکره شود. به عنوان مثال برق ورودی قطع شود و درب کرکره بالا یا پایین نرود! در این بخش به برخی از انواع خرابی کرکره برقی، اشاره خواهیم کرد.

  • بالا نرفتن کرکره برقی
  • باز وبسته‌شدن کرکره برقی
  • خرابی ریموت
  • بروز مشکل در موتور کرکره اتوماتیک
  • خرابی بازویی
  • بروز مشکل در چشمی یا فتوسل

علاوه بر این برخی دیگر از قطعات مانند ریل، شفت، تیغه کرکره برقی نیز ممکن است دچار خرابی شوند. اغلب  بهتر است قطعه معیوب تعویض شود. با تعویض یا تعمیر، خرابی کرکره برقی رفع می‌شود. در بیشتر مواقع ریموت دچار مشکل می‌شود و باید در مرحله اول این بخش بررسی شود. تمام شدن باتری نیز از دیگر مشکلاتی است که ممکن است پیش آبد. در این حالت می‌تواند تنها با تعویض باتری، مشکل درب اتوماتیک را برطرف کرد.

قیمت تعمیرات کرکره اتوماتیک به چه عواملی بستگی دارد؟

تعمیر کرکره اتوماتیک با توجه به نوع خرابی انجام می‌شود. در هر صورت باید قطعات خراب و مشکل‌دار، تعویض یا تعمیر شوند. با توجه به خرابی قطعه مورد نظر، قیمت تعمیرات کرکره اتوماتیک نیز تعیین می‌شود. اگر ساکن تهرانسر هستید، همین حالا می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا هزینه نهایی تعمیر کرکره برقی را به صورت حدودی به شما اعلام کنند.

خواندن  نصب کرکره برقی پارکینگ به چه صورت است؟

کرکره اتوماتیک دارای قطعات مختلفی مانند موتور، ریل، شفت و … است که هر کدام امکان دارد دچار خرابی شوند. برخی از قطعات گران هستند و باید هزینه بیشتری برای تعمیر آن‌ها پرداخت شود. اما برخی دیگر قیمت بالایی ندارند. مثلا هزینه تعویض باتری خیلی کمتر از هزینه تعمیر موتور کرکره برقی است. در این حالت هزینه نهایی تعمیر درب متفاوت خواهد بود. مشابه خدمات تعمیر کرکره برقی تهرانسر در تمامی مناطق تهران نیز قابل ارائه است. می‌توانید تنها با یک تماس، مشکل مورد نظر را رفع کنید.

تماس با تعمیرکار کرکره برقی در تهرانسر

شما می‌توانید با شماره 09122947890 تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تعمیرکار کرکره برقی در تهرانسر و مکان مورد نظر شما حضور پیدا کند. به دلیل پوشش‌دهی منطقه غرب تهران این خدمات با سرعت بیشتری به مشتری ارائه می‌شوند. دز نتیجه عیب‌یابی نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

در حال حاضر انواع درب اتوماتیک پارکینگ مانند کرکره برقی برای فضاهای مختلف نصب می‌شوند.  با توجه به برند کرکره برقی باید سیستم مناسب ر ا برای ورودی انتخاب کرد. در این راستا برندهای ایرانی و خارجی در زمینه تولید تیغه کرکره برقی با کیفیت‌های متنوع اقدام می‌کنند.

موارد مشابه : تعمیر کرکره برقی استاد معین ، تعمیر کرکره برقی فلاح

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس