دلایل خرابی درب پارکینگ 09122947890 تعمیر درب ریموتی پارکینگ

دلایل خرابی درب پارکینگ:متخصصان ما در زمینه تعمیر درب ریموتی پارکینگ،به طور کامل با هر مسئله ای که می توانید در مورد تعمیر درب پارکینگ به آن فکر کنید،روبرو شده اند.

اما هنوز هم گاهی اوقات مسائلی وجود دارد که ما شگفت زده می شویم،مانند:

ایجاد شدن لانه حشرات کوچک در مسیر عملکرد درب

 حتی اگر این مسائل غیر معمول باشد، هیچ چیزی باعث نمی شود که کارشناسان ما نتوانند ان را حل کنند!

در اکثر مواقع دلایلی وجود دارد که ممکن است خودتان بتوانید مشکل درب را برطرف کنید

در این مطلب قصد داریم که 10 مورد را جهت بررسی مشکلات درب پارکینگ به شما معرفی کنیم.

اگر با مسائلی غیر از این ها روبرو شدید حتما با تعمیرکاران ما تماس بگیرید.

دلایل خرابی درب پارکینگ

1-باطری های ریموت شما از کار افتاده اند:

این ممکن است شایع ترین دلیل باشد اما فرستنده های درب پارکینگ شما نیاز به باطری دارند. اگر باتری ریموت شما خالی باشد، ریموت کنترل قادر به ارسال سیگنال به درب شما برای باز کردن نیست.

ابتدا بررسی کنید که آیا فرستنده بر روی دیوار داخل پارکینگ شما در هنگام فشار دادن دکمه بصورت دستی،درب را باز می کند. اگر کار کرد، پس ریموت کنترل شما به احتمال زیاد نیاز به تعویض باتری دارد.

اگر شما بیشتر از یک ریموت کنترل برای درب پارکینگ خود داشته باشید،پس دیگر ریموت های شما به زودی نیاز به باتری های جدید خواهند داشت، زیرا احتمالا همزمان نصب شده اند.

تعویض باتری ریموت کنترل درب پارکینگ بسیار ساده است.

در بیشتر اوقات شما می توانید به راحتی درب پشتی ریموت کنترل را باز کنید و باتری را عوض کنید.

بعضی از ریموت درب ها ممکن است برای حفظ امنیت باتری پیچ شوند، بنابراین برای باز کردن یک پیچ گوشتی نیاز دارید.

بعد از خارج کردن باتری های قدیمی، علامت های plus و minus را با علامت مناسبی در داخل ریموت درب پارکینگ قرار دهید.در غیر اینصورت، باتری جدید کار نخواهد کرد.پس از اتمام مرحله تعویض باتری،ریموت کنترل را آزمایش کنید.

تعمیر درب ریموتی پارکینگ
تعمیر درب ریموتی پارکینگ

2-مسیر حرکت ریل یا زنجیر موتور درب برقی را چک کنید:

وجود اختلال در مسیر حرکت زنجیر یا سیم موجود در پشت درب پارکینگ می تواند یک مسئله جدی باشد.

مسیر فلزی وجود دارد که درب برقی پارکینگ بوسیله زنجیر ها و ریل ها خود را حرکت می دهد و باید به درستی تنظیم شود تا درب شما حرکت کند.

اگر شکافی بین غلطک ها و ریل ها دیدید یا در مسیر خود خم می شود، مشکلی دارید. وزن سنگین درب می تواند این مسائل را بدتر کند تا خطرناک شوند.

مسیر درب پارکینگ

اگر مسیر حرکت درب ریموتی نامیزان باشد،چند چیز است که می توانید انجام دهید تا تلاش خود را برای حل این مسئله انجام دهید.

شما می دانید که درصورتی که یک درب گاراژ هر بار که باز می شود و در آن بسته می شود، یک آهنگ مشخص در هنگام از شدن به گوش می رسد، اگر صدای غیرمعمولی را می شنوید،حتما دنبال علت باشید.

برای تراز کردن مسیر حرکت درب ریموتی یا تعمیر درب ریموتی،ابتدا پیچ هایی که مسیر زنجیر یا ریل را به قاب نگه می دارند، بچرخانید.سپس، به آرامی با یک چکش لاستیکی ضربه بزنید تا آن را به موقعیت مناسب برگردانید.

هنگامی که تراز را میزان می کنید، پیچ را محکم کنید تا اطمینان حاصل شود که هنگام جابجایی درب،حرکت نمی کند.

3-مشکل فرستنده

ممکن است چند مساله وجود داشته باشد که ممکن است فرستنده های شما به درستی کار نکند.

رایج ترین دلیل این است که شما به سادگی از محدوده درب گاراژ خود خارج هستید.هر درب گاراژ و جعبه فرستنده دارای یک محدوده خاصی است که در آن محدوده کار می کند.

اگر شما سعی در باز کردن درب گاراژ خود را قبل از اینکه حتی می توانید خانه خود را ببینید دارید،پس شانس شما خیلی دور از انتظار است.

درب پارکینگ

هنگامی که شما می دانید که در محدوده هستید و درب هنوز باز نمی شود، مطمئن شوید که آنتن از موتور موجود در داخل گاراژ شما آویزان است و هیچ چیز آن را مسدود نمی کند.

آنتن شما باید از هرگونه انسداد آزاد باشد تا به طور واضح دریافت سیگنال را برای باز کردن و بستن درب،انجام دهد.

اگر متوجه ان شدید که درب گاراژ شما به طور تصادفی باز می شود و شما حتی نمی توانید دکمه را فشار دهید، ممکن است به نظر برسد که درب گاراژ شما در حال حرکت است و تنها راه ممکن این است که درب را تعویض کنید. با این حال، ما به شما اطمینان می دهیم که احتمالا پاسخ بسیار ساده ای به این مشکل وجود دارد.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که فرستنده شما تحت تاثیر وسیله ای نیست که می تواند روی دکمه فشار بیاورد.

به عنوان مثال،ریموت شما ممکن است زیر صندلی اتومبیل شما افتاده باشد و این دکمه به طور تصادفی توسط چیزی که سنگین است، تحت فشار قرار می گیرد. اگر این مورد نیست، ممکن است لازم باشد که فرکانس فرستنده خود را بررسی کنید. همسایگان شما ممکن است درهای گاراژ خود را با فرکانس مشابه خودتان اجرا کنند،و درب گاراژ خود را با هم باز می کنند.

ممکن است فرکانس ریموت درب پارکینگ خود را تغییر دهید تا این اتفاق نیفتد. هر مدل ریموتی،مراحل مختلفی را جهت تغییر فرکانس دارد.

پس،از دستورالعمل های خاص راهنمای شرکت تولید کننده ریموت استفاده کنید یا با تعمیرکاران درب اتوماتیک پارکینگ شرکت ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

اگر شما آزمایش و تلاش کردید تا این مشکلات را رفع کنید و هنوز مشکلی دارید، ممکن است مجبور باشید برنامه فرستنده خود را مجددا برنامه ریزی کنید.

همه فرستنده ها یک دکمه learn در جایی از remote control دارند، بنابراین ابتدا باید آن را در فرستنده خود پیدا کنید.

دکمه learn را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا چراغ نشانگر شروع به چشمک زدن کند. در حالی که چراغ چشمک زدن، دکمه کنترل از راه دور خود را دوباره فشار دهید تا مجددا از راه دور برنامه ریزی کنید.

این فرایند ممکن است بسته به مدل درب اتوماتیک پارکینگ شما متفاوت باشد، بنابراین لازم است کتابچه راهنمای مالک را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که اقدامات اضافی دیگری که باید انجام شود وجود ندارد.

با این حال،ممکن است هنوز دلیل دیگری برای خرابی درب اتوماتیک پارکینگ شما وجود داشته باشد،با ما همراه باشید تا ادامه ی مقاله دلایل خرابی درب پارکینگ را بخوانید.

4-وسیله ای مانع بسته شدن درب است!

همانطور که گفتیم،درب های پارکینگ با یک مکانیزم برگشت پذیر،طراحی شده که مانع از خرد شدن اشیا در مسیر می شود.

اگر متوجه شدید که درب گاراژ شما بسته می شود و مجددا خودکار باز می شود، این می تواند توسط اشیاء بر روی زمین که باعث مسدودی مسیر است ایجاد شده است،مانند قوطی های زباله و اسباب بازی ها.

ممکن است ایده ی بدی نباشد که به صورت دوره ای راه ها یا مسیر حرکت درب اتوماتیک پارکینگ را پاک کنید تا از ایجاد مشکل جلوگیری شود.

5-محدوده عملکرد درب تنظیم نشده است.

گاهی اوقات، متوجه خواهید شد که درب گاراژ شما به طور کامل بسته می شود و پس از آن بجای ماندن در موقعیت بسته، بلافاصله عقب می افتد. این مسئله معمولا با درب های پارکینگی که جدید نصب شده اند و یا مدل های قدیمی تر که ممکن است نیاز به تنظیم مجدد باشد،اتفاق می افتد.

دستگیره یا شمارنده در جایی که موتور درب گاراژ قرار دارد،شما می توانید تنظیمات محدودیت را تنظیم کنید. روش دقیق مکان و تنظیم مجدد بسته به نوع مارک و مدل درب گاراژ شما متفاوت است.

کتابچه راهنمای باید اطلاعات خاصی درباره نحوه تنظیم محدودیت های خود داشته باشد. قبل از اینکه بتوانید تنظیم درستی انجام دهید، ممکن است لازم باشد چند تنظیم را آزمایش کنید. اگر متوجه شوید تنظیم تنظیمات محدود کار نمی کند ممکن است زمان تماس با یک تکنسین برای آمدن باشد و به شما کمک کند درب گاراژ خود را به حالت تعلیق درآورید.

6-سویچ به حالت غیر متصل تغییر پیدا کرده است

اگر شما مشاهده میکنید که موتور درب پارکینگ خود انگونه که به نظر می رسد،زمان کاملی را به طور معمول برای باز کردن و یا بستن درب،طی می کند،این احتمال وجود دارد که سوئیچ قطع شده فعال شده است.هر بازکن درب گاراژ با یک سوئیچ جداگانه کار می کند. این به شما اجازه می دهد درب را به صورت دستی باز کنید یا آن را ببندید تا اتومبیل شما در گاراژ گیر نگردد تا زمانی که دوباره روشن شود.

تعمیر درب ریموتی

7-درب بصورت دستی قفل شده است

اگر درب اتوماتیک پارکینگ شما باز نمی شود، اما موتور درب بازکن تنها چند ثانیه اجرا می شود و سپس خاموش می شود، درهای گاراژ ممکن است به صورت دستی قفل شده باشند.

یک دکمه کوچک در بالا یا سمت دسته وجود دارد که می توانید فشار دهید تا میله ها را از روی درها بچرخانید، بنابراین درب گاراژ را از داخل قفل می کنید.

به صورت دستی درب گاراژ خود را باز کنید، به سادگی دسته را بچرخانید تا صدای کلیک را بشنوید. این میله های افقی را از لبه ها حرکت می دهد و دسته را در موقعیت باز نگه می دارد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید:

www.doorautomaticservice.com

این مقاله توسط تیم ما تولید و بهینه شده است،هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد!

کلید واژه ها:تعمیر درب ریموتی-تعمیر درب ریلی-تعمیر درب اتومات-تعمیر درب اتوماتیک-تعمیر درب اتومات پارکینگ-تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ-تعمیرات درب ریموتی پارکینگ-تعمیرات درب پارکینگ-تعمیر درب برقی-تعمیر کرکره برقی-تعمیر درب شیشه ای-تعمیرکار درب

تماس