نصب کرکره برقی پارکینگ به چه صورت است؟

فهرست مطالب

نصب کرکره برقی پارکینگ به چه صورت است؟

نصب کرکره برقی پارکینگ به چه صورت است؟ امروز قصد داریم درباره نصب کرکره پارکینگ به طور کامل صحبت کنیم پس برای اینکه یاد بگیرید چگونه کرکره برقی پارکینگ را نصب کنید حتماً به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت توجه کنید و ما را تا انتهای مطالب همراهی کنید.

همانطور که از قبل اطلاع دارید کرکره برقی جزو درب های مدرن به حساب می آید. که با سیستم هوشمندی که دارد باعث سهولت رفت و آمد میشود که معمولاً جزو درب های به صرفه در محل کار و یا خانه شما به حساب می آید. ما میتوانیم که برقی را در محیط های مختلفی نصب نماییم. برای مثال می توانیم که بقیه را در درب پارکینگ پنجره و درب انبار نصب کنیم. تعمیرات کرکره برقی شبانه روزی از خدمات شرکت می باشد.

نصب کرکره برقی پارکینگ به چه صورت است؟

نصب کرکره برقی پارکینگ به چه صورت است؟ اما مزایای این درب هوشمند چیست و چرا ما به سراغ کرکره برقی می رویم؟ در جواب باید گفت که کرکره برقی امنیت حریم خصوصی مغازه و یا خانه شما را به حد زیادی افزایش می دهد. همانطور که اشاره شد امنیت در این درب های هوشمند بسیار بالا است. و همین نکته مهم ترین علل برای خریدن این درب های هوشمند است. زیرا معمولاً مغازه دارانی که اجناس با قیمت و با ارزش را در مغازه خود قرار می دهند عموماً به سمت این درب ها می روند. چون  گذر کردن از این درب ها بسیار سخت است و با شرایط ایمنی که دارد تقریباً ناممکن است. تعمیر کرکره برقی از دیگر خدمات سایت به مشتریان می باشد.

خرید کرکره برقی

زمانی که که شما تصمیم به خرید کرکره برقی هوشمند گرفته‌اید باید بدانیم که این درب هوشمند انواع و مدل های مختلفی دارد. مدل ها و انواع درب های هوشمند به نوع جنس و کیفیت آن ها مربوط می شود. بر اساس نیاز شما درب های مختلفی در بازار وجود دارد.پس نتیجه میگیریم بر اساس کیفیت و جنس و برند درب کرکره قیمت آن تخمین زد می شود.

مزایای نصب کرکره برقی پارکینگ چیست؟

اولین مزایا و خوبی کرکره برقی ضد رنگ بودن آن می باشد. این درب های هوشمند دارای روکشی می باشند که باعث میشود به هیچ عنوان زنگ نزند. همچنین اگر این کرکره برقی ها را نصب نمایید باعث میشود که صدای زیادی از بیرون پس از بست شدن کرکره وارد مغازه یا پارکینگ شما نشود شدت زیاد صدا جلوگیری می کند. از مزایای دیگر کرکره برقی می توان به نصب سریع و راحت آن اشاره کرد. همچنین طبق گفته های قبلی و نکات قبل کرکره برقی امنیت بسیار بالایی نسبت ب درب های معمولی دارد. در ادامه مطالب به جزئیات بیشتر خواهیم پرداخت. پس از کرکره برقی زمانی که می خواهیم آن را نصب کنیم عوامل موثری دارد که برای هزینه های نصب کرکره برقی اثر می گذارد. تعمیر موتور کرکره برقی باید توسط تعمیرکار صورت گیرد.

عوامل موثر بر هزینه های نصب کرکره برقی چیست؟

باید بدانید که قیمت کره در سال های گذشته به خاطر استقبال بسیار و گسترده افزایش یافت است.

عوامل موثر بر هزینه های نصب کرکره را می توان به قیمت آهن و همچنین قیمت تیغه کرکره برقی اشاره کرد. همچنین عوامل دیگر مانند قیمت شفت کرکره برقی همچنین قیمت نصب فرفورژه اشاره کرد. علاوه بر آن ناحیه دهنه و ورودی کرکره برقی و همچنین قیمت مدل موتور یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه های نصب کرکره برقی است. شرکت تعمیرات کرکره برقی

هنگام نصب کرکره برقی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

  1. در هنگام نصب کرکره باید بعضی از نکات مهم را رعایت کرد. که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت
  2. اولین نکته  این است که درب کرکره برقی هوشمند را به‌درستی آهن کشی کنید. باید بدانی که در صورت اینکه ریل دستگاه را در محل صحیح و درست خود نصب نکنید در موقع آهنگ کردن درب به مشکل برمی خورد و آهنگ کردن درب کرکره به هیچ عنوان صحیح نمی باشد.  در این مواقع زمانی که می‌خواهید که را نصب کنید صدای بسیار زیادی ایجاد می شود. که ممکن از این صدای ناهنجار باشد و باعث مزاحمت مردم شود.
  3. نکته بعدی که بسیار مهم است این است که حتما صفحه کلید را به درستی تراز کنید. اگر جهت  برد دستگاه متفاوت باشد در هنگام باز و بست شدن درب صدای عجیب و غیرعادی از آن خارج می شود. نتیجه می گیریم هنگامی که می خواهیم که برقی را نصب کنیم باید صفحات را  به طور صحیح تنظیم نماییم و آن‌ها را به درستی قرار دهیم تا از صدای اضافی کرکره برقی به حد زیادی جلوگیری کنیم.
  4. نکته بعدی این است که اگر تیغه کرکره برقی به هیچ عنوان  استاندارد نبوده باشد موجب می شود که در هنگام باز و بست شدن صدای بسیار زیادی در هنگام نصب تولید شود.
  5. همچنین یکی دیگر از نکات مهم در هنگام نصب کرکره برقی این است که گرد و غبار وجود در تیغه ها راحت تمیز کنید .این کار باعث می شود که پس از پایان نصب کرکره به درستی کار کند.
  6. نکته بعدی این است که محل نصب کرکره برقی را حتماً قبل نصب تراز نمایید.
  7. حال می خواهیم مراحل نصب کرکره برقی را به طور کامل برای شما بازگو کنیم و در ادامه مطلب و تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

مراحل نصب کرکره برقی

  • در اولین مرحله باید قوطی های کرکره برقی را نصب نمایید. وقتی که می خواهید گوشی های کرکره برقی را نصب نمایید حتماً باید از تراز یا شاغول استفاده نمایید.
  • در مرحله دوم نوبت به نصب کردن برد دستگاه است. این مرحله یکی از مهمترین مراحل در نصب کرکره برقی است پس در نصب آن بسیار دقت داشته باشید.
  • در مرحله سوم شما باید ریل های دستگاه را نصب کنید. بدانید که ریل های کرکره برقی بر روی قوطی ها نصب می شوند و توسط ای قطعه ای به نام پرچ به قوطی ها متصل می شوند. در بالای حدود ۱۱ سانتی متری ایجاد کنید. پس از ایجاد این شیار لبه های آن را خم کنید. این کار برای این است که پس از استفاده طولانی  تیغه ها به هیچ عنوان فرسود نشود.
  • در مرحله چهارم باید شفت و متعلقات آن ها را به درستی نصب کنید.
  • مرحله پنجم شما باید روکش و تیغه ها را به طور صحیح و اصولی مونتاژ کنید. به این صورت که تیغه های کرکره برقی را بر اساس وزن کرکره و ارزان باید ریخت گری کنید.  در این مرحله بیشترین دقت را داشته باشید چون یکی از مهم‌ترین مراحل نصب کرکره برقی می باشد
  • حال نوبت مرحله و گام ششم می رسد. شما باید در این مرحله موتور کرکره را به درستی تنظیم کنید. این مرحله برای آن است که موتور برای باز و بست شدن کرکره باید تنظیم گردد که این مرحله در هنگام نصب می باشد.
  • در مرحله بعدی و در گام هفتم باید موتور درب هوشمند را وصل کنید. بدانید که اگر موتور درب هوشمند شما به صورت ساید باشد حتماً سیم کشی آن از قبل آماده شده است یعنی آن که از قبل سیم کشی ها وصل شدست.
  • در آخرین مرحله باید گیرنده های کرکره برقی را نصب نمایید گیرنده ها شامل چشمی کرکره برقی و همچنین ریموت کرکره برقی می باشند که در ادامه به نسبت هر کدام از آنها اشاره خواهیم کرد.

نصب چشمی کرکره برقی به چه صورت است؟

نصب کرکره برقی پارکینگ به چه صورت است؟ برای نصب کردن چشمی کرکره برقی باید بدانید که هر کرکره برقی چند نوع چشمی دارد. با توجه به نیاز خود و شرایط محیط آنها را باید خریداری نمایید.  همانطور که می‌دانید چشم های کرکره برقی در بالای آن باید نصب گردد

نصب کرکره برقی پارکینگ و راه اندازی ریموت کنترل

یکی از مهمترین مراحل در نصب کرکره برقی این است که باید ریموت کنترل آن را به درستی تنظیم نمایید. در اولین مرحله باید پنل گیرنده که یک قطعه بسیار مهم است در کنار درب نصب شود. وقتی که بعد از نصب درب به پنل را باز کنید یک کلید وجود دارد. که معمولا نام آن learn یا code  می باشد. حتماً این دو دکمه را پیدا کنید و برای دو ثانیه آن را نگه دارید. وقتی که این مرحله را طی کردید چراغ کوچک در داخل ورد چشمک خواهد زد. بعد از مشاهده چراغ ورد دکمه ریموت را مانند دکمه برد به مدت ۲ ثانیه نگه دارید تا ریموت کنترل به طور کامل راه اندازی شود.

شما در این متن به طور کامل یاد گرفتید چگونه کرکره برقی پارکینگ را نصب نمایید. تمامی مراحل را با دقت حتما انجام دهید تا در هنگام نصب به هیچ مشکلی بر نخورید. همچنین اگر سوال و مشاوره خواستید با شماره های ثبت شد تماس حاصل فرمایید.

تماس