تعمیر جک درب پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ

در تعمیر جک درب پارکینگ (Parking garage door jack repair) به منظور رفع صدا دادن آن، خرابی موتور، خشکی بلبرینگ، بروز مشکل در استاتور، سیم‌پیچ، رتور، دنده‌برنجی و میل ماردان می‌باشد. تعمیر جک پارکینگ در تهران با استفاده از خدمات تعمیرات و سرویس دوره‌ای در کوتاه‌ترین زمان مشکل و خرابی جک درب پارکینگ حل می‌شود. در منازل، ادارات و مراکز تجاری اغلب برای پارکینگ از درب‌های سنگین و بزرگ استفاده می‌شود. این درب‌ها را می‌توان با نصب جک، از طریق ریموت کنترل و باز و بسته‌کرد. تعمیرات درب ریموتی پارکینگی ،  جک درب پارکینگ عاملی برای حرکت این درب‌های سنگین می‌باشد. تعمیر درب برقی پارکینگ ، برای تعمیر درب پارکینگ ریموت دار ، خدمات تعمیرات جک درب پارکینگ می‌توانید با شماره 09122947890 در تماس باشید.

به دلیل متفاوت بودن وزن و سنگینی درب‌های پارکینگ، از جک با قدرت‌ و توان مختلف استفاده می‌شود که توسط شرکت‌ها و برندهای مختلف تولید می‌شوند. عیب یابی درب ریموتی پارکینگ ، تعمیر درب پارکینگ ریموت دار ، در صورتی که جک از برند معتبر خریداری شود، نیاز به تعمیرکار جک نیز کمتر خواهدشد. تعمیر درب برقی پارکینگ،  در این مطلب قصد داریم در مورد تعمیرات این قطعه مهم درب‌های پارکینگ ریموت‌دار صحبت کنیم.

 

جک درب پارکینگ چیست؟

امروزه از انواع درب‌های آهنی و سنگین برای پارکینگ، ویلا، کارخانه و انواع مراکز صنعتی استفاده می‌شود. این درب‌ها دارای وزن بالا هستند و به همین دلیل اغلب با نصب جک به صورت ریموتی باز و بسته‌می‌شوند. تعمیر درب برقی پارکینگ ، تعمیر درب پارکینگ ریموت دار ، درواقع جک روی این درب‌ها نصب می‌شوند تا بتوان با استفاده از ریموت، کنترل شوند. تعمیر درب ریموتی پارکینگ ، در این صورت برای بازو بسته‌شدن درب نیازی به پیاده‌شدن از خودرو نیست. این سیتم کنترل از راه دور به عنوان یک دستگاه الکترومکانیکی می‌تواند درب‌ها را با قدرت زیاد، باز و بسته‌کند تعمیرات جک پارکینگ در تهران است.

به منظور تعمیر جک ریموتی باید تعمیرکار از تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشد. در این صورت می‌تواند خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه دهد. از جمله خدمات تعمیر یا سرویس دوره‌ای جک درب پارکینگ.

 

تعمیر جک پارکینگ در تهران

جک ریموتی یا جک برقی که با نام جک درب پارکنیگ اغلب شناخته می‌شود، کاربرد زیادی برای به حرکت درآوردن درب ورودی منازل، مکان‌های تجاری و ادارات دارد. عملکرد جک به ‌گونه‌ای است که به صورت کششی یا بازویی موجب باز و بسته‌شدن درب پارکینگ می‌شود. تعمیر درب برقی پارکینگ، تعمیرات و عیب یابی درب ریموتی پارکینگ ، تعمیر درب پارکینگ ریموت دار ، در گذشته بیشتر از جک‌های خارجی و وارداتی برای نصب روی درب، استفاده می‌شد؛ تعمیر جک پارکینگ در تهران اما امروزه بیشتر از جک‌های داخلی برای نصب روی درب پارکینگ استفاده می‌شود. به عنوان مثال جک پارکینگی شرکت‌های یال و سیماران از این دست هستند.

در صورت نصب جک درب پارکینگ و استفاده مداوم، امکان بروز مشکل و خرابی در آن وجود دارد. در این صورت  باید نسبت به تعمیرات و عیب یابی جک درب پارکینگ اقدام شود. خدمات شرکت در این زمینه در تهران و مناطق مختلف آن ارائه می‌شود. در این راستا شرکت دُر اتوماتیک به صورت دوره‌ای نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد. تعمیر درب برقی پارکینگ، تعمیرات جک پارکینگ در تهران این خدمات در مناطق مختلف ارائه می‌شود.

تعمیر جک درب پارکینگ

 

قیمت تعمیر جک درب پارکینگ

به منظور تعمیر جک درب پارکینگ باید این سیستم به صورت دقیق توسط تعمیرکار بررسی شود. در صورت عیب‌یابی و تشخیص مشکل، می‌توان نسبت به برآورد هزینه و قیمت تعمیر درب جک پارکینگ اقدام کرد.  این سیستم با استفاده از ریموت کنترل می‌شود و در هنگام انتقال نیرو از طرف بازوهای جک، تعمیر درب ریموتی پارکینگ ، تعمیر درب پارکینگ ریموت دار درب شروع به باز و بسته‌شدن و حرکت می‌کند. تعمیر درب برقی پارکینگ،  برخی از انواع جک درب پارکنیگ نیز به صورت ریلی هستند که در این حالت درب به شکل کشویی به سمت جلو و عقب حرکت می‌کند.

 

تعمیر جک درب پارکینگ یوتاب

یکی از انواع جک درب پارکینگ، یوتاب (UTAB Gate) می‌باشد. تعمیر جک پارکینگ در تهران کلیه خدمات مربوط به تعمیر این جک توسط شرکت دُر اتوماتیک به مشتریان ارائه می‌شود. موتور این جک  24 ولت است و امکان تعمیر موتور جک درب پارکینگ نیز توسط تعمیرکار با تجربه قابل انجام است. تعمیر درب ریموتی پارکینگ ، تعمیر درب برقی پارکینگ، تعمیرات جک پارکینگ در تهران تعمیرکار به منظور تعمیر قطعات مختلف درب‌های پارکینگ ریموت‌دار، باید شناخت کاملی از قطعات و لوازم آن داشته‌باشد. در این صورت می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان در این زمینه ارائه دهد.

 

سرویس جک درب پارکینگ

همانطور که می‌دانید جک درب پارکینگ نیز مانند سایر قطعات و لوازم درب‌های ریموت دار، نیازمند تعمیر و سرویس دوره‌ای است. تعمیر درب برقی پارکینگ بدین منظور خدمات سرویس جک درب پارکینگ از طریق تماس با شرکت، قابل ارائه می‌باشد. تعمیرکار جک درب پارکینگ در تهران با سرویس دوره‌ای می‌توان مطمئن بود که عملکرد جک چندان دچار اختلال نمی‌شود. همچنین با وجود سرویس دوره‌ای، امکان خرابی قطعات مهم و تعویض آن‌ها نیز کمتر می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافی برای این سیستم، از این خدمات به صورت دوره‌ای بهره ببرید.

موارد مشابه : تعمیر جک_پارکینگ در کرج

انواع جک پارکینگ و نحوه تعمیر آن

در تعمیر درب ریموتی پارکینگ ، و استفاده از جک درب پارکینگ باید در نظر داشته‌باشیم که این سیستم دارای انواع مختلفی از نظر نوع نیرو و عملکرد است. به همین دلیل هر کدام دارای عملکرد و ساختار مربوط به خود هستند. از این رو باید تعمیرکار با تعمیر جک درب پارکینگ در انواع مختلف، آشنا باشد. تعمیر درب برقی پارکینگ،  در این بخش به انواع مختلف آن اشاره خواهیم کرد:

  1. جک بازویی پارکینگ: در این نوع، نیروی مکانیکی به بازو منتقل می‌شود و درب باز و بسته می‌شود.
  2. جک پنوماتیک درب: در این سیستم از کمپرسور هوا استفاده می‌شود و در رده کم توان‌ها دسته‌بندی می‌شود و بهتر است برای مکان‌ها با تردد بالا استفاده شود.
  3. جک الکترومکانیکی پارکینگ: برای درب‌هایی کاربرد دارد که دارای وزن کم و رفت و آمد پایین هستند. این جک می‌تواند نیروی چرخشی را به نیرو خطی تبدیل کند.
  4. جک هیدرولیکی پارکینگ: در این سیستم مایع متراکم نشده و نیروی روغن استفاده می‌شود و بهتر است برای درب‌های با وزن بالا و تردد زیاد، استفاده شوند.

تعمیر جک درب پارکینگ

 

تعمیر درب پارکینگ ریموت دار

درب پارکنیگ ریموت‌دار اغلب دارای وزن بالا و سنگین هستند. به همین دلیل برای راحتی در حرکت درب، از جک برای این کار استفاده می‌شود. به همین دلیل به این درب‌ها، ریموت‌دار گفته می‌شود زیرا با استفاده از ریموت، کنترل می‌شوند. تعمیر درب برقی پارکینگ، تعمیر درب ریموتی پارکینگ ،  بازوهایی که موجب حرکت درب می‌شوند، همان جک درب پارکینگ می‌باشند. تعمیرکار درب پارکینگ ریموت دار باید با تمامی قطعات این سیستم آشنا باشد تا بتواند خدمات خود را بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه دهد.

 

علت صدا دادن جک درب پارکینگ

همانطور که می‌دانید جک درب پارکینگ با خرابی‌های متعددی مواجه است. یکی از این مشکلات، صدا دادن جک درب پارکینگ است. تعمیرکار باید با دلایل ایجاد صدا در جک پارکینگ آشنا باشد تا تواند این مشکل را رفع کند.تعمیر درب برقی پارکینگ،  تعمیر جک درب پارکینگ در تهران در این قسمت به علت‌های رایج صدا دادن جک پارکینگ اشاره خواهیم کرد:

  • بروز مشکل در بلبرینگ
  • وجود رطوبت در جک پارکینگ
  • عدم سرویس دوره ای و روغن‌کاری جک
  • فرسوده‌شدن قطعات
  • بروز خوردگی در مهره هرزگرد
  • فرسودگی و خرابی مهره ماردون
  • ایجاد ضعف در خازن
  • بروز مشکل در مدار جک

در صورتی که مشکلات ذکرشده را حل کنیم، امکان صدادادن جک درب پارکنیگ نیز کمتر خواهدشد. تعمیر درب برقی پارکینگ ، هر یک از این موارد می‌توانند موجب شوند که با باز و بسته شدن درب، صدای گوش‌خراش تولید شود. تعمیرکار می‌تواند با توجه به نوع مشکل، نسبت به عیب‌یابی آن اقدام کند و آن را رفع کند.

علت خرابی جک پارکینگ ریموت‌دار

خرابی جک پارکینگ بستگی به عوامل زیادی دارد. تعمیرات درب برقی پارکینگ ، در این راستا باید قبل از هرچیز تعمیرکار با اجزای جک ریموتی، آشنا باشد. تعمیر درب ریموتی پارکینگ ، زیرا دلایل خرابی جک پارکینگ ریموت‌دار بستگی به عملکرد اجزای ذکرشده دارد. به همین دلیل باید علت خرابی جک را در خرابی قطعات و اجزای آن جستجو کرد. تعمیرکار جک درب پارکینگ با تمامی این اجزا به صورت کامل آشنایی دارد و به همین دلیل در صورت بروز مشکل، می‌تواند اجزا و قطعات را تعمیر یا تعویض کند.

خدمات تعمیرات جک پارکینگ توسط شرکت دُر اتوماتیک نیز توسط بهترین تعمیرکاران با ضمانت کار، انجام می‌شوند. تعمیرکار درب ریموتی پارکینگی ، شما می‌توانید با تماس با تعمیرکاران شرکت، از خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای بهره ببرید.

 

تماس با تعمیرکار جک درب پارکینگ

شرکت دُر اتوماتیک در زمینه تعمیرات جک درب پارکینگ خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. از این رو می‌توانید از طریق تماس با شماره 09122947890 از این خدمات استفاده کنید. تعمیرکار جک درب پارکنیگ در مناطق مختلف تهران مانند شمال، جنوب، شرق و غرب، خدمات خود را به صورت دوره‌ای یا موردی، ارائه می‌دهد. تعمیر درب ریموتی پارکینگی ، کیفیت بالای خدمات و سرویس دوره‌ای، موجب شده است که مشتریان  از آن نیز راضی باشند.

اجزای جک درب پارکینگ کدامند؟

تعمیرکار به منظور عیب‌یابی جک پارکینگ یا جک ریموتی باید با اجزای مختلف آن آشنا باشد. تعمیر درب برقی پارکینگ، تنها در این صورت می‌تواند نسبت به عیب‌یابی این سیستم به صورت دقیق اقدام کند. تعمیرات جک درب پارکینگ بلوار فردوس نیز از خدماتی است که توسط شرکت به به مشتریان ارائه می‌شود.  همانطور که ذکر شد جک پارکینگ به منظور برقی کردن درب‌های پارکینگی سنگین کاربرد دارد و به همین دلیل با اجزای آن آشنا باشیم. تعمیر درب ریموتی پارکینگ ، در این بخش به اجزای عیب یابی جک پارکینگ اشاره خواهیم کرد.

 

موتور جک پارکینگ

یکی از قطعاتی مهمی که در جک بازویی درب پارکینگ کاربرد دارد، موتور (Parking jack engine) است. امکان تهیه آن به صورت جداگانه نیز وجود دارد.  هنگامی که قصد تعویض موتور جک را داریم، باید تاریخ آن را یادداشت کنیم؛ زیرا در صورتی که دوباره نیاز به تعمیر یا تعویض باشد، می‌تواند تاریخ تعویض قبلی را در نظر داشت. تعویض یا تعمیر موتور جک پارکینگ باید توسط تعمیرکار با تجربه انجام شود. تعمیر درب برقی پارکینگ ، زمان دقیق تعویض موتور تنها توسط تکنسین تشخیص داده‌می‌شود و اغلب بعد از 4 سال این کار انجام می‌شود. تعمیر موتور جک پارکینگ نیز باید توسط متخصص انجام شود و در این راستا می‌توانید با شرکت دُر اتوماتیک در تماس باشید.

تعمیر جک درب پارکینگ

 

استاتور جک

استاتور (Stator Jack) از قطعات کاربردی است که در موتور جک قرار دارد و از آن به عنوان سیم‌پیچ نیز یاد می‌شود. تعمیرات جک درب پارکینگ در تهران این قطعه ثابت است و به شکل استوانه‌ای طراحی شده‌است. این قطعه از لایه‌های فلزی تشکیل شده‌است که به هم متصل هستند. شیارهایی روی بدنه استاتور قرار دارد که موجب می‌شود، سیم‌پیچ‌ها در آن‌ها قرار بگیرند. ایجاد میدان مغناطیسی یکی از وظایف اصلی استاتور به عنوان یکی از قطعات مهم جک پارکینگ است. تعمیر استاتور جک پارکینگ نیز مانند سایر قطعات آن باید توسط تکنسین با تجربه انجام شود.

سه قطعه مهم استاتور شامل سیم‌پیچ، قاب و هسته هستند. تعمیر درب برقی پارکینگ ،  سیم‌پیچ‌ها در قسمت هسته جانمایی می‌شوند و انرژی لازم از این طریق برای ایجاد میدان مغناطیسی تولید می‌شود. استاتور از متریالی مانند آهن و استاتور ساخته می‌شود و دارای قطعاتی مانند سیلندر می‌باشد که به صورت توخالی طراحی شده‌اند. تعمیرات جک پارکینگ در تهران به منظور ایجاد آهنربای مغناطیسی هر سیم‌پیچ درون یک هسته قرار می‌گیرد. همین کار موجب آمادگی استاتور به منظور استفاده از منبع AC می‌شود. تعداد پیچه‌ها می‌توانند در تعیین تعداد قطب‌های موتور AC  نقش داشته‌باشند.

استاتور جک

 

روتور جک پارکینگ

روتور (Parking jack rotor) یکی از بخش‌های دیگر جک است که باید تکنسین با عملکرد آن آشنا باشد. این بخش به صورت متحرک در بخش موتور قرار می‌گیرد. رتور با نام  چرخانه نیز شناخته‌می‌شود و دارای بخشی به نام هسته است که خود از چند تکه دیگر ساخته‌شده‌است. تعمیر درب برقی پارکینگ ، از دیگر قطعات تشکیل‌دهنده رتور، استوانه است که دارای شکاف موازی می‌باشد. تعمیر درب ریموتی پارکینگ  شکاف‌های موازی می‌توانند رساناها را جذب کنند.

جنس شکاف‌ها از آلومینیوم و یا سایر فلزات قابل استفاده در رتور هستند که بخش‌ انتهایی آنها به شکل اتصال کوتاه عمل می‌کند. برای رتور مقاوم از چرخ‌دنده  برنجی استفاده می‌شود که کمتر دچار آسیب می‌شود. تعمیرات جک پارکینگ در تهران در صورت خرابی جک درب پارکینگ، باید هزینه‌ای برای تعمیرات چرخ‌دنده پرداخت شود و نیازی به پرداخت هزینه برای تعویض رتور نیست. به منظور تعمیر روتور جک درب پارکینگ باید درک درستی از عملکرد این قطعه در این سیستم  داشته باشیم.

رتور جک پارکینگ

 

دنده برنجی جک

دنده برنجی (Parking jack brass gear) از دیگر قطعاتی است که در جک پارکینگ کاربرد دارد. به منظور آشنایی با تعمیر دنده برنجی جک درب پارکینگ باید تعمیرکار با این قطعه آشنا باشد. این قطعه نیرویی را که تولید‌ می‌شود را به دو قطعه منتقل می‌کند. چرخ دنده دارای یک بدنه است که به شکل دندانه‌دندانه طراحی شده‌است. نیروی بین این قطعات هنگام کار کردن به دلیل درگیر شدن دندانه با دندانه چرخ‌دنده مجاور، منتقل می‌شود.

رتور در بخش داخلی استاتور قرار می‌گیرد و می‌تواند چرخ‌دنده را به حرکت درآورد. تعمیر درب برقی پارکینگ ، چرخ‌دنده به گونه‌ای طراحی‌شده است که به شفت‌ گیربکس متصل می‌شود. این قطعه می‌تواند موجب شود که حرکات چرخشی چرخ‌دنده به میل ماردان منتقل شود.

دنده برنجی جک

 

میل ماردان جک درب پارکینگ

همانطور که ذکر شد، جک پارکینگ از قطعات مختلفی تشکیل شده‌است. تعمیر درب ریموتی پارکینگ یکی از قطعات آن، میل ماردان (Mill Mardan garage door jack) است که به صورت مارپیچ طراحی شده‌است. این قطعه نیروی چرخشی را به حرکات رفت و برگشتی، تبدیل می‌کند. در نتیجه باید به شفت گیربکس متصل شود و موجب حرکت پیستون جک پارکینگ شود.

میل ماردان جک درب پارکینگ

 

 

تماس