تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران، تنظیمات برد، اپراتور، ریست‌کردن، خرابی سنسور و باز وبسته‌شدن خودکار درب توسط تعمیرکار با بهترین کیفیت توسط تعمیرکار انجام می‌شود. در مناطق غرب تهران مانند بلوار فردوس، پونک، اکباتان، آزادی، استاد معین، چیتگر، صادقیه، ستاری و …  این خدمات و سرویس دوره‌ای به صورت حضوری و با اعزام تعمیرکار به محل، ارائه می‌شوند. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای می‌توانید با شماره 09122947890 تماس بگیرید.

انواع خدمات تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

همانطور که می‌دانید درب اتوماتیک شیشه ای از اجزای مختلفی تشکیل شده‌است. به منظور تعمیر این اجزا باید با آنها به صورت تخصصی آشنا باشیم. به همین دلیل  تعمیرکار با مشاهده آموزش تعمیرات درب اتوماتیک، می‌تواند خدمات خود را ارائه دهد. این خدمات علاوه بر تعمیر به صورت سرویس دوره‌ای نیز ارائه می‌شود. در صورت خرابی موتور، سنسور، کنترل باکس، اپراتور و سایر بخش‌های درب اتوماتیک، تعمیرکار می‌تواند خدمات خود را با اعزام به محل و عیب‌یابی، انجام دهد. در ادامه به انواع خدمات تعمیر خرابی درب برقی اشاره خواهیم کرد:

  • تعمیر عدم تراز بودن درب
  • رفع مشکل بروز مشکل در تسمه درب برقی
  • حل مشکل خرابی موتور
  • بازگردانی تنظیم اشتباه درب
  • حل قطعی برق ورودی سیستم درب اتوماتیک
  • تعمیر خرابی سنسور
تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران
تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

تنظیمات درب برقی باید به چه صورت باشد؟

به منظور تنظیم درب اتوماتیک باید بخش‌های مختلف آن توسط فرد متخصص بررسی شوند. اغلب تنظیمات اولیه توسط نصاب باید انجام شوند؛ اما گاهی این تنظیمات ممکن است به هم بخورند و نیاز باشد که دوباره اجزای مختلف آن تنظیم شوند. البته هر وقت حرفی از تنظیمات درب برقی می‌شود، منظور تنظیم سرعت درب اتوماتیک شیشه ای است. تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای شمال تهران نیز از دیگر خدمات شرکت در مناطق دیگر است.

خواندن  درب اتوماتیک پارکینگ یوتاب

قطعی برق می‌تواند روی تنظیمات درب برقی تاثیرگذار باشد. اغلب از روش پروگرام برای تنظیم سرعت درب استفاده می‌شود. در این حالت باید دکمه استاپ ریموت فشرده‌شود و به مدت 5 ثانیه نگه داشته شود. با روشن شدن‌ ال ای دی ها، امکان تغییر تنظیمات وجود دارد. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران، تعمیرکار باید بتواند نسبت به تنظیم سرعت درب نیز اقدام کند. سایر بخش‌ها مانند چشمی، سنسور، زمان باز ماندن و … نیز باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شوند.

عیب یابی درب برقی شیشه ای توسط تعمیرکار در غرب تهران

در بیشتر مواقع، خرابی درب مربوط به باز وبسته‌شدن آن به صورت خودکار است. درواقع درب در این حالت به صورت خود به خود باز و بسته‌می‌شود. بدون اینکه شی یا شخصی از جلو سنسور درب حرکت کند. در این مواقع، تعمیرکار اغلب سعی می‌کند که میزان حساسیت سنسور را کم کند. همچنین از محدوده واکنش آن نیز باید کاسته شود.  اغلب در این موارد ریست‌کردن نیز می‌تواند مفید واقع شود. بدین منظور باید دکمه پاور درب را به مدت 15 ثانیه نگه داشت.

باید به این نکته توجه کنید که عیب‌یابی درست نقش زیادی در تعمیر سریع درب اتوماتیک شیشه‌ای دارد. به همین دلیل این کار باید به دست افراد متخصص و با تجربه انجام شود. در این صورت امکان بروز آسیب کمتری به سایر اجزای دیگر درب برقی، وجود دارد.

روش ريست كردن درب اتوماتيك

گاهی باید درب اتوماتیک به دلایل مختلف ریست شود. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران، باید تعمیرکار با روش‌های ریست‌کردن درب آشنا باشد. دو حالت امکان ریست‌کردن درب برقی شیشه ای وجود دارد. یکی از این حالت‌ها، ریموت درب اتوماتیک گم می‌شود و باید به منظور تامین امنیت ساختمان، سیستم درب ریست شود و ریموت جدید خریداری شود. حالت دوم برای برنامه‌ریزی مجدد، اقدام به ریست کردن درب ریموت‌دار می‌کنیم.

خواندن  تعمیر جک درب پارکینگ شرق تهران

این کار به دلایل مختلفی انجام می‌شود. اغلب نیز هنگامی کاربرد دارد که عملکرد درب دچار مشکل شود. به عنوان مثال هنگامی که درب‌های ریموت دار، باز و بسته‌نشوند می‌توان این سیستم را برنامه ریزی مجدد کرد. برنامه‌ریزی مجدد با ریست آن، باید توسط افراد باتجربه در این زمینه انجام شود. در غیر این صورت ممکن است عملکرد درب اتوماتیک دچار اختلال شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که این کار توسط متخصص انجام شود.

عیب یابی علت باز و بسته شدن درب اتوماتیک

باز و بسته‌شدن درب اتوماتیک شیشه ای دارای دلایل مختلفی است. باز شدن خود به خود و خودکار می‌تواند به دلیل بالا بودن حساسیت نور باشد. بهتر است در چنین مواردی، محدوده واکنش درب برقی را کاهش دهیم. بدین منظور بهتر است در ابتدا درب ریست شود. برای این کار همانطور که ذکر شد باید دکمه پاور دستگاه به مدت  15 ثانیه نگه داشته شود.

در صورتی که مشکل و خرابی درب اتوماتیک شیشه‌ای در این حالت حل نشود، باید روش‌های دیگر امتحان شود. به طور کلی باز و بسته‌شدن خودکار یا خود به خود درب برقی از دلایل اصلی مراجعه مشتریان است. این علت رایج با توجه به علت آن، دارای راه‌حل‌های مختلفی است. تعمیرکار می‌تواند با بازدید از محل، روش مناسب برای حل این مشکل را پیدا کند. در صورتی که از خدماتی مانند سرویس دوره‌ای استفاده شود، اجزای درب اتوماتیک پارکینگ کمتر دچار مشکل می‌شوند. به همین دلیل بهتر است از خدمات سرویس دوره‌ای درب اتوماتیک استفاده کنید.

قیمت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای چقدر است؟

همانطور که ذکرشد، درب اتوماتیک شیشه‌ای از اجزای مختلفی تشکیل شده‌است. هر کدام از این اجزا ممکن است به دلیل استفاده مداوم دچار مشکل شوند. به همین دلیل هزینه خرابی و تعمیر هر کدام متفاوت است. قیمت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به نوع مشکل تعیین می‌شود. باید سیستم درب برقی ابتدا توسط متخصص بررسی شود تا بتوان هزینه تعمیر را تخمین زد. برخی از قطعات درب برقی مانند موتور دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر بخش‌های آن هستند. بدیهی است که در صورت بروز مشکل در این قسمت‌ها، احتمال دارد که هزینه بیشتری برای تعمیر دریافت شود. اما در صورت خرابی جزئی، طبیعتا هزینه کمتری از مشتری دریافت می‌شود. به همین دلیل باید تعمیرکار با مراجعه به محل، مشکل را به صورت حضوری بررسی کند.

خواندن  تعمیر جک پارکینگ در تهران

برای اعزام تعمیرکار درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌توانید با همکاران ما و شماره 09122947890 در تماس باشید. به منظور تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس